Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Mluvíte mi z duše. Popravdě tohle přezouvání jsem nikdy nechápal a už od dětství mi to přijde směšné. Obzvláště v kontrastu s tím, že učitelé se většinou nepřezouvali. A ty řeči o tom, že je to z hygienických důvodů, tak tomu se musím jenom smát. Celý svůj pracovní život se nepřezouvám, nohy mi nesmrdí (jako zjevně některým zdejším diskutérům, kteří mají jen jedny boty a ještě zjevně nosí samou umělotinu), na žádné plísně atd. netrpím (narozdíl od mnoha lidí, kteří mají z bůhvíjakých důvodů zelené nehty i přes své otevřené boty), a že by kvůli tomu byla nějak echt znečištěná podlaha, tak o tom rovněž nemůže být řeč.

0 3
možnosti
MP

No, přesto bych u toho radši nebyl, když si ty své kvalitní boty večer sundáte. Jako uklízečka ve škole asi také nepracujete, takže znečištění podlahy pro Vás není téma.

5 0
možnosti
MK

Dobrý den

v osmdesátých letech jsem chodil na jedno pražské učiliště, kde zavedli příšernou věc. V každé třídě, každý den, vzdy před první vyučovací hodinou, kontroloval přezutí určený žák. Jména nepřezutých musel tento žák napsat na tabuli a učitel, který měl ve třídě první vyučovací hodinu, toto pak překontroloval a vyvozoval z toho důsledky. Asi není třeba dodávat, jak byl žák, pověřený touto službou, mezi ostatními ,,oblíben". Ta služba se střídala dle abecedního seznamu a byla vždy od pondělí do pátku.

0 0
možnosti
JS

Pokud se tedy ta služba střídala, tak jste byli asi všichni velmi oblíbení.

2 0
možnosti
Foto

Taky přidám svou trošku k tématu. Když syn začal chodit na gympl , byl jsem vyslán na první , seznamovací třídní schůzku. Paní profesorka nastolila první téma - jak se později ukázalo - prakticky jediné.

"Oni mně chodí v zimě do školy BEZ ČEPICE." Uf , vzpomněl jsem na Cimrmana. Kupodivu se rozběhla docela košatá diskuze , kterou si už moc nepamatuji...nic mě neupoutalo.

Dnes je už syn ing středního věku , docela pracovně úspěšný. Přiznávám , že na další schůzky jsem už nechodil a dodnes nevím , zda tu čepici nosil.

2 0
možnosti

Přijde mi to naprosto samozřejmé z hygienických důvodů.

9 1
možnosti
JP

Já přezouvání chápu. V době, kdy prší nebo je venku jiná slota, se do budovy nanese méně nečistot, ušetří se na uklízení. A být v zimě celý den v zimních botách taky není nic příjemného. Přezouvání bylo vyžadováno třeba i v lázních (z důvodu roznášení nečistot po lázeňském domě) i jinde. My se přezouvali i v práci. Není třeba mít domácí bačkory, stačí přece normální pantofle.

12 2
možnosti
RC

A teď si představ člověka, který nosí oblek. Jak by vypadal v pantoflích?

1 4
možnosti
RC

Mně přišlo absurdní, když ve školním řádu mého syna bylo napsáno, že ve škole je nutno se přezouvat a je zákaz použití mobilu při vyučování. A učitele tento školní řád v těchto bodech vůbec nerespektovali. Oni si totiž vůbec neuvědomují, že školní řád se týká i jich.

Takže učitelka navrhla synovi třídní důtku za to, že si vyfotil opravenou písemku, podle našich pokynů, abychom se doma mohli podívat, co v těch písemka vlastně mají. Ale to, že stejná učitelka porušovala školní řád tím, že mu nebyla 3 měsíce schopna říct známku za referát, to ji netrápilo. Paradoxem bylo, že paní učitelka tu písemku opravila špatně.

Můj názor je takový, že existují-li nějaké důvody k přezouvání žáka, tak tytéž důvody platí pro učitele.

5 9
možnosti
JN

J32o48s38e65f 75N55i28k65l

17. 6. 2023 17:47

Není role jako role. Vztah nadřízený podřízený. Už jste viděl puberťáka v zimě jak sedí ve škole 6 hodin v kanadách.

2 0
možnosti
PD

P17e79t29r 80D88r94a39p95a67l

17. 6. 2023 16:04

Já chodil na prumku, která sídlila ve 100 let staré budově, která neměla šatny. Přezouvání se neřešilo, kabáty se vesely na věšák ve třídě. Paradoxně se tak spolužačky přezouvaly zcEla dobrovolně, protože sedět 8 hodin v zimních botách se jim eklovalo

17 0
možnosti
VZ

To je docela chápu. Já občas na vejšce vzpomínal na gympl, kde byla možnost se přezout. Po celém dnu v uzavřených botách, neboť v zimě to jaksi v sandálách dost dobře nešlo, jsem se občas na koleji při zouvání styděl sám před sebou. A bývaly doby, kdy holky něco podobného prostě nechtěly.

5 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 26,45
  • Průměrná čtenost 8597x
Středoškolská učitelka, dvojnásobná maminka, kuchařka, vášnivá čtenářka, filmová fanynka.

Postřehy z mé učitelské praxe můžete najít na: 

https://open.spotify.com/show/4OctaK4a1JD7eT2hTJx5CJ?si=0a9ecd2fe2ff48fe

https://www.facebook.com/Ucitelsky.denicek/

https://www.facebook.com/lucie.tykalova

http://instagram.com/lucka_tykalka

Seznam rubrik