Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je mi o 15 let víc než Vám a s doktory jsem na tom úplně stejně. Vždy s údivem konstatují "vy jste úplně zdravej, jen kdybyste nebyl tak tlustej!" Alibisticky prosazuju názor, že není důležité být hubený, ale zvládat svoji tlustou postavu.

"Pojď se mnou hubeňoure ujet 50 km na kole nebo na bruslích, uplavat kilák, celý den lyžovat nebo si dát závod ve sklapovačkách a pak házej kamenem na nás, kdož jsme tlustější".:-)

3 0
možnosti
Foto

Tak jo výzvu přijímám. Ale těch 50km si dáme v Jizerkách, na bruslích pojedeme do kopců, kiláků uplaveme 5 a můžeme se sejít na trati jizerské 50. Sklapovačky a lehsedy můžeme dát taky...

Takže, kdy?

4 1
možnosti
Foto

Na rovinu... jsou věci, které vás teď netrápí... přetěžování kloubů, zužování cév, které bude vést k vyššímu krevnímu tlaku..

Prostě na straně doktorů jsou fakta, na té vaší vaše pocity a zkušenost. Osobní zkušenost je to nejhorší na čem se dá stavět názor. Je to sice zvláštní, ale je to tak.

1 3
možnosti
Foto

Na čem jiném by bylo lepší stavět názor než na osobní zkušenosti? To je přece to nejlepší! Porážet statistická fakta je opravdu dobrý pocit! Mám řadu hubenějších kamarádů v mém věku, kteří jsou na tom navzdory "těm faktům" hůř než já.

Ano, časem mě to asi dožene. Ale jak známo, co se v mládí naučíš, ve stáří jako když utne. A pak jsou na tom všichni dost podobně.

3 1
možnosti
JT

J45i85r51i 79T35i11c60h27y

4. 2. 2020 18:15

Ja hodnotim, ze si uvedomujete svoji vahovou situaci a snazite s stim neco udelat. Nicmene se nemylme, dukazy se nemyli, obezita neni prizniova ku zdravi.

3 0
možnosti

To máte jako s alkoholiky. Ti si své pití taky umí obhájit všemi možnými způsoby.:-)

0 1
možnosti
ŠP

Každé tělo je jiné, takže jeden může být zdravý s nadváhou a další klidně nemocný i když je vymakany a cvičí. Samozřejmě pokud má někdo nadváhu 60kg a místo aby s tím něco dělal, tak pořád mele, jak je spokojený a cítí se skvěle, tak je to nesmysl.

5 0
možnosti
JP

Asi nejvíc mě rozesmálo tvrzení "Prevence? Ubrat v krmných dávkách, omezit sůl, tuky a cukry."

Zkuste si na Facebooku najít stránku Ivana Stenzlová. Její pětielementová kuchyně je zdravé jídlo, které zasytí, dodá živiny, stabilizuje krevní cukr a ještě chutná. Má tím velmi dobrý vliv na nadváhu, tlak, prostě celkový stav.

0 0
možnosti

Nejlepší dieta je jíst všechno, co vám chutná, ale střídmě, a hlavně se hýbat.

11 0
možnosti
JR

Moje bývalá manželka byla nedávno na abiturientském večírku a oblékla si tam v pohodě šaty, které měla na svém maturitním plese. Její bývalé "boubalaté" spolužačky jen zíraly a neskrytě záviděly.

1 0
možnosti
JK

Hrubě se mýlíte, vy nejste tlustá, jste buď boubelka nebo baculka. Alespoň spousta tlustých žen se takto označuje, což je výrazně opticky zeštíhluje... :-)

0 0
možnosti
MP

Fyzicky aktivní člověk s nadváhou na tom bývá zdravotně dobře, v mladém věku a ženského pohlaví obzvlášť. My ženy jsme hormony chráněny proti kardiovaskulárním chorobám, tedy až do přechodu. Důležité je zůstat aktivní celý život, což prostě neobézní člověk zvládne lépe, nemusí tahat zátěž navíc.

3 0
možnosti
Foto

Respekt, že to psychicky zvládáte. Já se u podobných "odborníků" vždycky úplně složím. Držím palce.

1 1
možnosti
Foto

Spousta lékařů si to "zjednodušuje". Též mám nadváhu, ale tlak nízký, cholesterol nízký, játra jak mladice, ledviny v pořádku. Mé zdravotní problémy jsou způsobeny vrozenými vadami (záda, kolena). Se zády občas musím, chtíc nechtíc, k lékaři a stává se, že se koukne dřív na mne než do karty a pronese: "No, co byste chtěla po čtyřech porodech." Když jsem se ho zeptala po kolika porodech trpí ti pánové v čekárně, spadla sestřička smíchy do šuplíku. Jo a na plicním mne donutila lékařka absolvovat vyšetření dvakrát, protože nechtěla uvěřit, že jako kuřák mám zdravé plíce. A to jsem už "předdůchodkyně" ;-D;-D;-D

6 1
možnosti

Ale tak jistě, nadváha kolenům vyloženě prospívá a cigarety jsou na plíce nejlepší lék.:-P

4 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 26,45
  • Průměrná čtenost 8597x
Středoškolská učitelka, dvojnásobná maminka, kuchařka, vášnivá čtenářka, filmová fanynka.

Postřehy z mé učitelské praxe můžete najít na: 

https://open.spotify.com/show/4OctaK4a1JD7eT2hTJx5CJ?si=0a9ecd2fe2ff48fe

https://www.facebook.com/Ucitelsky.denicek/

https://www.facebook.com/lucie.tykalova

http://instagram.com/lucka_tykalka

Seznam rubrik