Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Obsah blogu může rozporovat případně napadat jenom hloupej člověk. Karma

11 11
možnosti
Foto

Paní Buňková má pravdu, asi je chytrá. ;-D

2 0
možnosti
LV

To je Vaše věc, že si nenecháte proplatit celý čas, který v práci strávíte. Máte oporu v zákoníku práce. Pokud máte nahnáno, je ti opět Vaše věc. Ale to Vás nijak neopravňuje k tomu dehonestovat lidi, kteří se ozvou a na hlavu si kálet, na rozdíl od Vás, nenechají.

2 11
možnosti
LV

To patří k panu Svobodovi. Vlákno zlobí.

5 0
možnosti
Foto

A neseberealizujete se přitom?

0 2
možnosti
Foto

Četl jste můj článek až do konce?

4 0
možnosti
KL

To jsou šílene reakce. Takže budeme učit do výše svého platu, protože pracujeme 25 hodin týdně. Ale z vašich dětí po tomhle postupu budou- nevím, jak to napsat, aby mě nesmazali- láčkovci? Sami rodiče myslete na vývoj dětí. Ale ano, nepřidávejte učitelům. Máte pravdu a děti vám to vrátí.

15 1
možnosti

Stejně jako odmítli platit lékaře a rozbili tím zdravotní péči, tak odmítnutím platit učitele si rozbíjejí vzdělávání. Oba obory jsou ve vnitřním dluhu stovek milliard korun. Co s tím chtějí dělat? Zdravotnictví již pustili k vodě. A zdá se, že to ve vzdělávání už také nedoženou! :-)

2 1
možnosti
Foto

Ano, přesně! V rámci dnešního "nicnedělání" už asi čtyři hodiny opravuji různé resty, čekají mne přípravy na zítřek (ČJ a AJ). Tuším, že v průměru pracuji více než deset hodin denně (o víkendu "jen" polovinu) a jen tak mimochodem občas předstírám, že se věnuji i rodině a domácnosti.:-P

Díky za tenhle článek.R^:-):-)

26 4
možnosti
Foto

Je opravdu jedno co děláte, když nemáte zpětnou vazbu od platících klientů. Vaše chyba to samozřejmě není, jen nemáte pravdu v tom, že ve vašem oboru je nedostatek peněz. Právě z absence té zpětné vazby. Musíte trpělivě čekat na státní milodary.

3 4
možnosti
Foto

Dobrý den Lucie, jako člověk, který k učení jen přičichl jako odborník z provozu mám k učitelům obrovský respekt.Je to přesně jak píšete, rozhodně to není žádná selanka.Sám jsem dávno uvykl hodně pracovat, ale dovedu si představit obrovskou mentální opotřebovanost po takovém záděru...

8 0
možnosti
MS

Tak se pořádně pochvalte, internet to snese. Já strávím na směně 14 hodin, ale zaplaceno mám pouze 10.7 hodin. Ty hodiny navíc jsou také cesta na pracoviště a z pracoviště (připomínám už za vrátnicí), šatna, sprcha a ty hodiny navíc mi nikdo neproplatí.... Máte to také, nebo máte pracoviště čisté a nemusíte se do něj dostávat dalších několik kilometrů? Třeba dneska jsem po dvou nočních a za dvě hodiny jdu zase na noční na přesčas, který jsem si sice vybral, ale vybral jsem si ho kvůli finanční situaci, protože svým dětem také něco slíbím a kvůli křiklounům (jednou doktoři, jindy úředníci, pak učitelé...), které ze své výplaty živím, nemohu někdy svůj slib dodržet. Měly by moje děti začít stávkovat? Takže jsem si vlastně ten přesčas nevybral, donucuje mě finanční situace. Jenže mě, na rozdíl od vás, živí trh, takže riziko hromadného propuštění pro nadbytečnost je u mě jiná, než u státních úředníků, kteří mají svoji práci jistou, že? Stejně jako doktoři....

12 18
možnosti
KL

Pane Svobodo, nějak nerozumím. Vy sám jste si vybral vybral práci, která je očividně fyzicky náročná. Musíte se sprchovat. To já chápu, taky se musím občas umýt, ale co to má společného se vzděláváním Vašich děti? A s doktorem?

7 2
možnosti
Foto

Dokud lidé nebudou dobrovolně platit za vaše služby, tak nevíte, zda učíte, nebo si na to jen hrajete, bez ohledu na čas, který tomu věnujete.

5 7
možnosti

Soudružsky smýšlející občané nejsou ochotni dát lékaři ani na pivo za ošetření lékaře, učitelé by umřeli hlady! :-)

0 0
možnosti
KL

Vždyť tohle vysvětlování je marné. Pořád budou ti, kteří nezvládají výchovu vlastních deti, učitelům by sebrali peníze za to, že si dítě neumí v devíti utřít zadek.. Obdivuji Vás.

13 4
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 26,45
  • Průměrná čtenost 8597x
Středoškolská učitelka, dvojnásobná maminka, kuchařka, vášnivá čtenářka, filmová fanynka.

Postřehy z mé učitelské praxe můžete najít na: 

https://open.spotify.com/show/4OctaK4a1JD7eT2hTJx5CJ?si=0a9ecd2fe2ff48fe

https://www.facebook.com/Ucitelsky.denicek/

https://www.facebook.com/lucie.tykalova

http://instagram.com/lucka_tykalka

Seznam rubrik