Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I53v36a 18M62a74r44k77o16v88á

6. 11. 2019 16:29

Tak ať všechno dobře dopadne, Lucko:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Držím palce, ať to zvládáte!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Váš sexuální živort je mi naprosto šumák, jen mi nejdou dohromady ty počty. Jak uvádíte 26 a 38 to přeci není rozdíl 11 let. To jestli je to dobře, nebo špatně je na vás do toho mi nic není, ale v tomto věku se má žena už připravovat na vnoučata.

0 5
možnosti
Foto

Otěhotněla jsem ve 26 letech, porodila ve 27. Podruhé jsem otěhotněla ve 38 a rodit budu pořád ve 38, tudíž je to 11 let. Na vnoučata mám rozhodně času dost a v poradnách rozhodně nejsem nejstarší. Potkávám tam běžně pětačtyřicátnice. Doba se od Vašeho mládí holt změnila. ;-D Říkala jsem si, kdy přijde první negativní reakce. A hle, už je to tady. Ale je to normální, ať napíšu, co chci, vždy se nějaký rejpal najde. Ale mě nerozhodíte! Pěkný večer.

7 0
možnosti
DS

Nádherný, Lucko. Způsobila jste mi "dežaví". Nejmaldšího synka jsem měla ve 44 letech a těhotenství jsem si užívala (v obou slova smyslech) asi tak tisíckrát víc než ta 20 a 17 předtím. Díky Vám jsem si tu hormonální bouři prožila znovu :-). Karma

1 0
možnosti
Foto

Moc Vám děkuji, ano, je to hormonální smršť, ale je mi jasné, že na to potom budu s láskou vzpomínat. Máte můj obdiv, že jste zvládla tři děti! :-)

0 0
možnosti
SL

Skvěle napsáno, Luci!

2 0
možnosti
PL

P64e46t29r 86L12a94n72g30e70r

5. 11. 2019 20:03

Ať vám přeje karma v těhotenství, při porodu i později. Hlavně jste všichni zdraví.

V:-)

2 0
možnosti
OP

Jelení lůj hoďte do popelnice, jen vám ty problémy zhoršuje a mažte rty klidně sádlem nebo olejem. Mimi bude určitě vydařené :-)

1 0
možnosti
Foto

Olej jsem zkoušela, kokosový i olivový a ten lůj dělá lepší službu a hlavně ho mohu mít pořád s sebou. A sádlo bych na rtech teď zcela jistě mít nedokázala... Jinak moc děkuji!

0 0
možnosti
Foto

Už to píše níže Marek, prostě - máte skvělý dar psát o děsných věcech s nadhledem. Normálně se chechtám nahlas, jak zdravíte bankomat. Dělám to občas taky a to nejsem pravděpodobně vůbec gravidní.

Držím palce, bude to pak takové "baby for fun", do pohodové rodiny. V

3 0
možnosti
Foto

Moc děkuji! Jsem ráda, že v tom nejsem sama! To je holt to přetížení mozku. S našimi povoláními na to máme nárok! :-)

1 0
možnosti
Foto

Přeju a závidím:)R^ byť už mám dvě a byť je mi lehce pod stovku:))) At se Vám daří a ano... jarní děti se rodí do vitaminově a slunečně nejlepšího ročního období - potvrzuje 12 lékařů z 11:)) takže té hezké chvilky jste šikovný a zdatný manažer:)) :-)

3 1
možnosti
Foto

Bingo...pan doktor Vodvářka dokonce potvrzuje jako další...z jedenácti lékařů:))...no tak to by bylo;-)R^ štěstí kopec:)

3 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 26,45
  • Průměrná čtenost 8597x
Středoškolská učitelka, dvojnásobná maminka, kuchařka, vášnivá čtenářka, filmová fanynka.

Postřehy z mé učitelské praxe můžete najít na: 

https://open.spotify.com/show/4OctaK4a1JD7eT2hTJx5CJ?si=0a9ecd2fe2ff48fe

https://www.facebook.com/Ucitelsky.denicek/

https://www.facebook.com/lucie.tykalova

http://instagram.com/lucka_tykalka

Seznam rubrik