Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J44a90n 23R57y20c42h26l83i98k

22. 4. 2019 20:31

Dokud madam guerilla nekojí oprostřed runwaye, řeky nebo dálnice, nevěřím tomu, že to nebát se kojit všude myslí vážně.

0 0
možnosti
MK

Výborně popsáno,jak si některé skupiny vynucují pozornost......díky

2 0
možnosti
VV

Nikdo neodsuzuje kojení, když to dítě potřebuje. Paní jen říká, že z toho není třeba dělat veřejné představení.

8 0
možnosti
JM

J53o69s69e88f 77M63i46k32i66n

20. 4. 2019 15:23

Ale sama si na tom postavila celkem hezké PR a dělá z toho veřejné představení

1 0
možnosti
JM

J89o77s20e20f 21M59i41k45i74n

19. 4. 2019 23:09

Paní Kateřina Olivová je umělecká performerka stejně jako Milan Kohout.

Tito, dle mého gusta, rádoby umělci mají za úkol jen jedno. Šokovat a zviditelnit se.

Pokud někoho baví sledovat jejich "umění" a platit jim za to, tak je to jeho věc. Mě to ale obtěžuje a ze spousty jejich performací je mi na zvracení.

Nejde o kojení, ale o reklamu potažmo o peníze. Kojení, dítě a matka je zde jenom rukojmí.

Pan sekuriťák a ten člověk v bance, který ho donutil jednat to přehnali, ale to, co následovalo bylo za hranou také.

https://www.expres.cz/celebrity/katerina-olivova-performance-umeni-brno-kojeni-verejnost-exhibice.A190418_104150_dx-celebrity_vlt

https://www.artlist.cz/katerina-olivova-108635/

https://artalk.cz/2018/09/26/telo-je-pro-me-nevycerpatelne-tema/

6 0
možnosti
DM

Tyhle odkazy mě v diskuzi stály dva životy. Podle redakčního cenzora jsem troll.

0 0
možnosti
Foto

V restauraci při oslavě narozenin... Kdyby si sedla někam bokem...

Taky jsem kojila venku, ale ne mezi stovkami lidi. Mám zkušenost, že davy dítě u kojení dokonce dítě ruší a ono se dívá všude kolem a bradavka trčí na odiv. Ať si kojí, ať děti nebreci, někdy je to jediný způsob uklidnění...,

ale proboha když vyndam bradavku ven, dělám to pro muže, kterého chci svést.... Ne aby mi je ocumovaly stovky lidí.

Ženy kojte, kojte, kojte, ale trochu soudnosti, prosím. ;-)

12 0
možnosti
BB

Mám skoro patnáctiměsíčního syna. Kojím ho, kdykoliv si řekne. Nevím, jak byste si to představovala vy sama. Jste maminka nebo kojila jste dítě do batolecího věku? Syn prostě ještě tolik příkrmů nesní a tolik tekutin nevypije, aby vyžil bez kojení. Během dne se ještě tak 7-8x kojí a pokud jsme venku, tak prostě i venku. Mám mu říct: "To máš smůlu, že máš hlad a žízeň, teď počkáš dvě hodiny, než dorazíme domů?" S kojením se nepředvádím, vlastně se dost stydím, ale syn je pro mě důležitější. To neznamená, že synovi povolím vše a nechám si ho skákat po hlavě. Ale vidím podstatný rozdíl mezi naplňováním jeho přirozených potřeb (žízeň a hlad) a mezi rozmazlováním.

1 17
možnosti
Foto

Ano, kojila jsem dceru do 16 měsíců. V tomto období vždy ráno a večer. Přes den jedla normální jídlo, zeleninu, ovoce, příkrmy apod. Kojit osmkrát denně patnáctiměsíční dítě mi připadá poněkud neobvyklé. Vidím problém v tom, že mu pokaždé vyhovíte, ale je to Vaše věc.

11 1
možnosti
Foto

R^souhlas-napsala jste to velmi výstižně R^

1 0
možnosti
JB

"Místo abychom z dětí vychovávali osobnosti s respektem ke druhým, učíme je, že jejich zájmy jsou na prvním místě a ostatní se musí jejich požadavkům přizpůsobit. Mně osobně se tento typ výchovy zdá zhoubný pro celou společnost." - za tuto větu tleskám! R^

23 1
možnosti
MB

Také jsem odkojila dvě děti a nepamatuji se, že by situace byla natolik neúnosná, abych musela kojit někde uprostřed davů. I to hladové dítko vydrží pár minut, než se najde klidné místo ke krmení. Kojení sice je přirozené a lidské, ale to je třeba vylučování taky. To ovšem neznamená, že budu očůrávat fíkus na poradě v práci jen proto, že to na mě zrovna přišlo.... Srovnávat tyto hysterky s bojovnicemi za lidská práva je opravdu směšné :-)

35 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 26,45
  • Průměrná čtenost 8597x
Středoškolská učitelka, dvojnásobná maminka, kuchařka, vášnivá čtenářka, filmová fanynka.

Postřehy z mé učitelské praxe můžete najít na: 

https://open.spotify.com/show/4OctaK4a1JD7eT2hTJx5CJ?si=0a9ecd2fe2ff48fe

https://www.facebook.com/Ucitelsky.denicek/

https://www.facebook.com/lucie.tykalova

http://instagram.com/lucka_tykalka

Seznam rubrik