Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I32v72a94n 16M65i68n26á13ř 7282964427871

Z dob studií vzpomínám na krásnou příhodu spolužáka, "taseného" obávaným matikářem. Dlouhou dobu těžce tápal nad jednoduchým příkladem a už, už se zdálo, že bude od tabule nekompromisně vyhozen. Přesto však se v jeho marném úsilí objevil jakýsi nečekaný záblesk logiky, po kterém si pan profesor těžce povzdychl a útrpně prohlásil: "Víte co, Procházko, já vám tedy - tu čtyři mínus dám, ale to vám povídám .. né abyste mě usnul na vavřínech" !!

+3/0
8.4.2019 11:57
Foto

L59u76c44i32e 21T71y47k22a71l38o26v50á 2302708279825

A to je důkaz, že my se fakt snažíme něco z těch žáků vymáčknout. ;-D

+1/0
8.4.2019 13:58

E86r64i28k54a 10S58l94u78n57é17č33k11o84v45á 9164750282390

"Na řemeslo se nehodí, z měšťanky ho vyhodili, tak aspoň tu maduridu dyby udělal!" ;-D;-D

+3/0
8.4.2019 10:30

R28i22c65h43a30r85d 81K64r74á16l 4318747440473

Jak jsem uvedl níže...

0/0
8.4.2019 18:47
Foto

P85e39t47r 98K51a42d38l64e96c 1850253877708

Moc hezky napsáno. A poslední citát mě slušně rozesmál, díky za něj. :)

A některých urážlivých komentů si nevšímejte, holt jsem trochu šlápla do vosího hnízda, a hodně rodičů, co doma výchovu nedávají a snaží se proto hledat zástupné problémy, se prostě v tom textu poznalo.

+3/0
7.4.2019 11:13
Foto

L61u75c64i62e 96T21y11k58a60l48o65v78á 2462898349515

Děkuji. Souhlasím s Vámi a nic si z toho nedělám. :)

0/0
8.4.2019 11:23

V72e13n23d68u46l70a 46S46z64l42a88u73e30r35o50v55á 7592336157988

"Ženy podávající svým dětem pouze naklíčenou pohanku, či jiné obiloviny, dohnaly nebohou a koktající paní ředitelku ke slibu, že langoš navždy zmizí z jídelníčku školky."

A to je snad dobře ne? Já mám snad každý týden něco z mekáče, langoše miluju, děti cpu bonbónama horem dolem... ale aby se ve školce, kde jedí všichni (tedy i děti biomatek) podával jako oběd langoš? Co bude příště? Hranolky s kečupem? Párek v rohlíku?

Učitelka: "Paní XY, Váš Míša je příliš často na mobilu. Hraje tam Člověče, nezlob se. Není na to už v devatenácti letech trochu starý?"

Co je učitelce do toho, co hraje devatenáctiletý kluk na mobilu? To si opravdu myslí, že je možné vychovávat dospělého člověka jinak než vlastním příkladem?

Nechápu, nechápu, nechápu.

Jo a děkuju, že jste učitelkaR^ (to fakt, bez ironie)

0/−9
4.4.2019 21:17
Foto

L22u18c20i73e 84T86y46k73a68l62o61v18á 2852918939725

Samozřejmě, že je důležitá zdravá strava, ale jestliže mají ve školce jednou za školní rok langoš, nepovažuji to za takovou tragédii, která by se musela řešit takovým stylem, jako kdyby školka podávala dětem k obědu cyankáli.

A když devatenáctiletý Míša je na mobilu, porušuje tím pravidla školního řádu, a že hraje Člověče, nezlob se, mi prozradil on sám. Já mu do mobilu nekoukám.

+7/0
5.4.2019 10:30

V55e50n10d25u39l10a 29S18z46l79a33u19e92r15o55v40á 7892216437618

"Samozřejmě, že je důležitá zdravá strava, ale jestliže mají ve školce jednou za školní rok langoš, nepovažuji to za takovou tragédii, která by se musela řešit takovým stylem, jako kdyby školka podávala dětem k obědu cyankáli."

U stylu řešení jsem nebyla. Ovšem výsledek je naprosto v pořádku - podávat dětem langoše ve školce na oběd, je diletantství. (Myslím tím školkou všem dětem, rodiče ať si podávají, co uznají za vhodné.)

"A když devatenáctiletý Míša je na mobilu, porušuje tím pravidla školního řádu, a že hraje Člověče, nezlob se, mi prozradil on sám. Já mu do mobilu nekoukám."

Takže tady vlastně selhala základní logika. Nevadí, že hraje v devatenácti na mobilu člověče nezlob se, ale že to dělá při hodině. Opravdu, když vám někdo porušuje takovýmhle zásadním způsobem školní řád, tak místo přímého řešení s rodiči rozebíráte, zda chování, které je součástí onoho porušování, je podle vašeho názoru úměrné věku?

Promiňte, ale to je stejný nesmysl, jako říct mamince: "Není ten Míša trochu divný, když pije mléko?" (do čehož je vám stejné houby jako do toho, co si hraje na mobilu) A pak vlastně vysvětlit, že on ale pije v učebně, kde je zakázáno pít.

Tak to už je snad jedno, jestli pije mléko nebo vodu a jestli hraje na mobilu člověče, nezlob se, nebo čte idnes, problém je úplně jinde a milá Míšova maminka má plné právo hrát si na mobilu co chce a nebýt za to dehonestována v blogu, protože to není dost fancy zábava.

0/−4
7.4.2019 20:29
Foto

L39u37c81i98e 95T77y82k12a34l12o81v36á 2612948149585

Paní Szlauerová, onen student i jeho maminka se nad mým blogem nijak nepohoršili, naopak se tomu zasmáli. Nadhled jim, narozdíl od Vás, nechybí. Řešíte úplné nesmysly, marginálie, a podstata mého sdělení Vám uniká. Jste přesně ten typ člověka, o kterém jsem psala. My dvě si asi těžko porozumíme. Každopádně Vám děkuji za reakci.

+1/0
8.4.2019 11:26

V17e75n98d92u98l72a 92S60z76l53a67u22e31r71o95v52á 7392636447728

"Paní Szlauerová, onen student i jeho maminka se nad mým blogem nijak nepohoršili, naopak se tomu zasmáli."

Což nic nemění na tom, že milá maminka si opravdu má plné právo hrát na mobilu co chce a nebýt za to dehonestována. Pokud toto právo nehodlá vymáhat, tak na to má taky právo.

"Nadhled jim, narozdíl od Vás, nechybí."

Tak teď ještě soudíte mě, hezky:-)

"Jste přesně ten typ člověka, o kterém jsem psala."

Vy přesně víte, co jsem za typ člověka? To vážně? A co jste o mně psala? Ať si to můžu přečíst.

0/0
18.4.2019 21:33

K50a13r47e55l 96C94h16y64t53r70ý 2246887553477

Tak to, že nic nechápete, skutečně neznamená nic, ale vůbec nic.

+4/0
5.4.2019 17:46

J64a89n28a 43M88e46r75o14p55e 7378649607409

Tak od toho, co jsem v nemocnici dostala jako dietu pro kojící matky k večeři 3 koblihy... tak je langoš vlastně v pohodě, ne?

+1/0
5.4.2019 20:05

V38e59n52d71u26l31a 62S55z69l29a11u96e92r18o49v89á 7622636227738

??

Já jsem někde dostala něco horšího => je v pořádku, že školkové děti dostanou k obědu langoše? Nebo jak to souvisí?

+1/0
7.4.2019 20:16

V66e80n76d18u49l27a 68S68z93l75a81u94e65r66o56v21á 7802536917358

Co je špatného na vyhrožování ČŠI?

+1/−1
4.4.2019 21:09
Foto

P10e77t45r 87K30a50d80l95e85c 1510913257898

Všechno. To by měl být až jako poslední, ale úplně poslední krok, když selže veškerá komunikace. Ale pro spoustu lidí (nikoli pouze rodičů) to často bývá první varianta. Dítě doma nezvládají a než by si to přiznali a snažili se s tím něco dělat, jdou na věc z pozice síly.

+5/0
7.4.2019 11:06

V93e59n60d50u12l54a 57S62z68l79a87u33e45r40o46v95á 7672456697388

Všechno:-) To je dobrá odpověď, taková nic neříkající. Pokud se neděje nic špatného, tak ČŠI nic neudělá. Je to stejné jako vyhrožování policií.

0/−1
7.4.2019 20:17

V21á95c30l91a55v 67P68í30c81h26a 2123596902100

Špatné je už to samotné vyhrožování. Učitelé a rodiče by měli spolu spolupracovat. Jak chcete spolupracovat s někým, kdo Vám vyhrožuje?

+2/0
9.4.2019 8:33

V16e15n15d19u35l95a 39S65z30l88a21u52e89r14o84v38á 7502806627148

Když někomu vyhrožujete ČŠI (nebo policií), máte většinou za to, že se zachoval moc nepěkně. A spolupracovat s někým, kdo se chová moc nepěkně, je sice hezká myšlenka, ale ne vždy uskutečnitelná tak, abyste se domohl svých práv.

Co má tedy člověk dělat, pokud se škola chová moc nepěkně a nápravu nechce zjednat? Ani neupozornit a rovnou volat ČSI?

0/0
18.4.2019 21:36
Foto

L93u73c66i15e 82T43y33k75a45l65o29v96á 2332388359405

Vám připadá vyhrožování v pořádku? Podle mého názoru do slušné a partnerské komunikace nepatří. Souhlasím s panem Kadlecem.

+2/0
8.4.2019 14:00

V85e41n48d40u71l89a 17S18z48l65a62u83e91r41o45v49á 7552966357488

To jistě nepatří. Ale s někým, kdo dělá něco, co by se nelíbilo ČŠI, nelze vždy vést partnerskou komunikaci.

https://www.idnes.cz/brno/zpravy/ponizovani-zak-zaci-ucitelka-zakladni-skola-bucovice.A170922_353449_brno-zpravy_vh/diskuse

Poraďte, jak partnersky jednat s ředitelem, který by se dozvěděl o takovémto případu a nic nedělal?

0/0
18.4.2019 21:38
Foto

L10i31b74u12š30e 93P10a10l91k87o24v64á 5721973957119

R^obdivuji učitelky, já bych na to nervy nemělaR^

+3/0
4.4.2019 18:56

J50i89ř23í 85V64o27n49d29r59á41č44e10k 5266734980964

Podstatou je, že si nikdo, žádný laik nedovolí rozebírat profesi letového dispečera, nikdo neradí jak to dělat chemickému laborantovi, lékárnici nebo třeba instalatérovi. Ale na kantořinu je odborník každý jouda, co prošel pěti ročníky obecné. Všichni vědí, jak se má učit, kolik má kantor času, kolik bere za práci peněz, jak je rádobyvzdělaný a jak se má chovat k dětem. Přitom drtivá většina z těchto lidí nemá na starost půl dne 25 pubescentů. Mají dvě své děti, které vidí možná dvě hodiny denně a ještě k tomu zezadu, protože dítko sedí u compu nebo u mobilu se sluchátky na uších. Všichni vědí, jak vychovat plnou třídu dětí a přitom nezvládnou vychovávat své dvě vlastní. To jim nebrání v tom, aby své neúspěchy sváděli na školu v mylné představě, že jim škola a kantor dítě vychová. Vím o kantořině víc, než mnozí jiní a proto bezpečně vím, že učit bych nemohl. Buď bych byl rychle v base, nebo bych musel mít každý druhý týden zdravotní dovolenou. Před kantory smekám.

+15/0
4.4.2019 13:06
Foto

L88u34c18i21e 39T28y46k71a89l24o30v34á 2102898849955

Naprosto přesně řečeno! Děkuji. :-)

0/0
8.4.2019 14:00

I39v94a58n 41G20a69l30a60m12b25i69c85a 4931831362910

Celá společnost prošla za uplynulá desetiletí proměnou, jen školství je stále stejný skanzen, jako dříve. Nemyslím interaktivní tabule a počítače. To asi mají. Myslím koncept. Učitelka stojí před třídou žáků, něco jim sděluje, příště je vyzkouší či dá písemku a pak číslem, kterému říká známka určí, zda je dítě hloupé, či nikoliv. Prostor pro kreativitu a rozvoj osobnosti NULA. Když se výjimečně najde kantor, jenž se chce vzepřít, je povětšinou "v kolektivu neoblíben". Škola nepřipravuje děti na život. Učitelé žehrají na náročnost svého povolání, ale není to oprávněné žehrání. NIKDO (s výjimkou politiků) nemá lehké povolání. To je prostě dobou. Když se podíváte na obrázek dnešní továrny na auta a dáte-li vedle něj obrázek továrny na auta z roku 1908 uvidíte velký rozdíl. Stejně tak banky, nemocnice, co já vím. Jen ve škole pořád stejný obrázek. Děti v lavicích, učitel (dráb) u tabule a deklaruje, co si přeje, aby při zkoušení ON slyšel. Stížnosti učitelů na žáky a na rodiče jsou pochopitelné. VŠUDE, kde se lidé setkávají s lidmi dochází ke komunikaci a tudíž k ujasňování. Pokud si učitel stěžuje, že žáci jsou blbci a rodiče ještě větší, je ovšem nutno tuto stížnost přečíst, jako sdělení: "Jsem vyhořelý, neschopný...". Učitelé to nemají lehké, to vím, ale po přečtení podobného článku, jako píše autorka si říkám: " No dobře, ale když jsou ti rodiče tak velcí kverulanti a ti žáci tak velcí lajdáci a to učení je tak velká dřina, proč to ten dotyčný dělá? Proč nejde do Lidlu markovat nákupy?" Není to útok na učitele, jen chci říci, že chyba prostě není ani v rodičích, ani v dětech, ale v systému vzdělávání. Škola by měla děti (a rodiče) BAVIT a měli by se do ní těšit. Mladý člověk prahne po objevování nového, po vzdělání, ale škola to z něj velmi spolehlivě většinou dostane. Známkování je podle mě anachronismus a přežitek. To bych zrušil jako první.

+2/−14
3.4.2019 10:22

R89i34c39h63a86r65d 81K14r28á33l 4718447920483

To je asi stejný argument, jako proč nejdou všechny ženy dělat modelky a chlapi se nerealizují pouze v IT. On je problém v tom, že děti jsou dnes tak závislé na sociálních sítích, že se většina bavit neumí. Když jsem se jednou zeptal, jestli lepí papírové modely, což za nás byl naprostý fenomén, byl jsem za blbce. A s tím známkováním - zkuste to i jinde. Třeba zrušíme prémie, protože když je někdo v něčem vlastním přičiněním lepší, tak jen zbytečně vyčnívá, že?

+8/0
3.4.2019 10:40

V39e73n44d14u15l66a 41S88z36l67a73u16e94r69o42v51á 7872636317408

Známka jako prémie;-D;-D;-D

Tak děti se učí kvůli známkám, je to jeden z cílů.. A není na tom nic divného ani zvráceného.

0/0
4.4.2019 21:20

J10a70n36a 97M40e56r89o40p18e 7488359377229

Hlavně co vím, tak dost rodičů známkování vyžaduje. Takže učitelé když ho zkusí zrušit, nepochodí ani u rodičů.

0/0
5.4.2019 20:59

V72o50j35t80ě88c26h 93R13y62c65h65e56c90k95ý 2490617396699

To prahnutí po objevování něčeho novém (mimo hry a sociální sítě) musí přijít v první ředě z rodiny. Ale pokud někteří rodiče odpověď na složitější otázku odpoví ve stylu "to bys nepochopil", "teď na to nemám čas" (jako vždy), "nezabývej se kravinama" a podobně (v lepším případě prostě jen nedokážou odpovědět), tak pak se nemůžeme divit, že děti se učí ze sociálních sítí většinou blbosti a pak když přijdou do školy, tak normální věci jsou pro ně o ničem.

+9/0
3.4.2019 10:51

T49o14m91á77š 13K75u14c57h24a35ř 3327491118391

Jistě, to by bylo pěkně, ale nezapomínejte, že co se týče výchovy, jsou rodiče laici s IQ 70..200, na které se příliš spolehnout nemůžete, zatímco od školky výše by s dětmi měli pracovat profesionálové, kteří by měli vědět jak na to. Mimochodem, čtyřleté děti ve škokce zpravidla sociálními sítěmi ještě zblblé nejsou a je možné s nimi pracovat, ne je jen "hlídat". V dnešní uspěchané době je takové dítě třeba 10 hodin ve školce a tři hodiny s rodiči, tedy prostoru více než dost.

+1/0
3.4.2019 11:03
Foto

R60a43d54k43a 61K62i70e68l28b76e43r14g78e17r44o17v38á 6103487980314

R^známky zrušit. A dám dobrý příklad. Opravdu nemají opodstatnění.

Po roce studia se vrátí studenti z Německa na rodnou školní hroudu, a chtějí-li být v ročníku se spolužáky, od nichž odešli na rok jinam, musí složit zkoušky. Hádejme, co se do protokolu píše... Vyhověl, nevyhověl... tečka. Rok tam nebyli, nepsali dvacet testů, byli přezkoušeni za rok....a jde to...Tak at mi někdo ty nervy a tu celonárodní zbytečnost, pojmenujme ji - číslování - ať mi ji někdo vysvětlí. Motivace? to je velmi velmi diskutabilní.

0/−7
3.4.2019 12:30

V45a44c69l74a31v 33P73e89r70o62u61t35k14a 6238457614871

nejenom známky,ale i třeba vítezství ve sportovních soutěžích a to už se děje. Kamarádka vyprávěla,že minulý týden její díte co chodí do druhé třídy bylo na turnaji v basketu. Vítěz se nevyhlašoval,aby to ty poražené nemotivovalo negativně.

+9/0
3.4.2019 12:53
Foto

R68a10d30k36a 57K72i33e67l68b50e84r35g83e50r78o93v26á 6733787220384

R^soutěže naprosto nemůžu...soutěž udělá šťastného jen jednoho:)R^nehoráznou soutěž v recitaci jsem nahradila celoškolní akcí, která se ujala natolik, že se jede jedenáctý rok, není v plánu a je - když děti chtějí , aby byla... a ona jako nepřetržená nit je 11 let...a studenti se na ni těší a jsou pro ni schopni udělat cokoliv. Jedná se o přehlídku toho, kdo chce pracovat s textem. Její aktéři se dostávají v uplně jiném levelu do celostátních přehlídek dramatické tvorby a jde to.

0/−4
3.4.2019 14:47

R88i80c97h64a25r18d 98K64r70á82l 4298407410483

Buďme radikální a jak tu někdo navrhoval, zrušme výuku docela. Každý bude natolik soudný, že si vybere, co potřebuje. Jenom se budu docela děsit, až mě zdraví dožene k operaci. Protože se můžu dostat pod kudlu doktorovi, který vyhověl. A je jedno jak.

+8/0
3.4.2019 13:50
Foto

R77a93d86k70a 45K16i61e82l88b64e86r22g81e41r86o49v65á 6483597190874

Vy jste převelice uskřípnutý muž....Nikde není psáno, že "vyhověl" nemá být prakticky ve stejných nárocích... aha? přemýšlet.:))

0/−7
3.4.2019 14:56

R12i65c21h49a73r68d 96K85r31á54l 4938457710843

Vyhověl... nevyhověl... tečka.

+5/0
3.4.2019 15:02
Foto

R17a55d37k72a 60K55i98e25l20b51e42r76g21e25r14o43v69á 6303537450224

ale tak to je...

0/−4
3.4.2019 15:52

V82a46c96l75a19v 74P60e43r70o51u49t96k34a 6418217924871

až bude mít každý učitel 10 žáků ve třídě tak to možná půjde. tady se pracuje s masou a tam to dost dobře uplatnit nelze.

+3/0
3.4.2019 12:50
Foto

R13a19d71k90a 23K77i72e61l53b91e52r61g33e49r98o59v11á 6693587600624

a to je to... kam by měla být nasměrovaná péče o školství. chci peníze do škol... a klidně využití jiných dalších budov. Luxus malé skupiny eliminuje všechny nešvary, lemplovství, šikanu, všechno... a odtažitost učiva, učitele a žáka. Lépe se známe a lépe múže i učitel dítěti pomoct v nesnázích všech druhů. A ne třidy kolem pětatřiceti.

0/0
3.4.2019 14:59

K84a93r65e54l 68C12h45y52t79r13ý 2216557653217

Tak tyto bláboly čteme v každé diskusi u jakéhokoliv článku o školství. A jsou to skutečně jenom tisíckrát opakované bláboly beze smyslu.

+1/0
5.4.2019 17:48

I80v53o 97H14e73b44e32l26k32a 8985190302510

Ten poslední citát je boží. Fakt mi zvedl náladu.

+5/0
3.4.2019 9:21

P89a94v63l81a 59P39e12č19e52n26k31o21v42á 4309807490803

S některými rodiči je těžké pořízení. Bohužel s některými učiteli také. Vždy obdivuji paní učitelku na třídních schůzkách, za její trpělivost. To už i s těmi malými dětmi je to jednodušší ;-)

0/0
3.4.2019 8:31

Z96d95e22n68e54k 60B96e94d23n38a45r 7627936557349

Když čtu podobný blog učitelky, tak je mi do pláče. Hloupý populismus, snaha zavděčit se čtenářům, urážení a zesměšńování rodičů a žáku. Bohužel přesně takhle vypadá naše školství a lidé jako autorka v něm pracují.

A společnost to schvaluje a směje se s nimi. Když nějaký učitel škrtí sedmáka, tak většina veřejnosti je na jeho straně. Takže šance na zlepšení mizivá. Apropo ta 5 je stjnou měrou známkou učitele i žáka. Žak se má naučit, ale učitel je placený za to, že naučí. Pokud nenaučí, žák má špatné známky a je to indikace toho, že učitel ve své práci selhává. Ale těžko čekat, že si tohle současná generace učitelů je schopná připustit.

Rodičovské schůzky mohou být smysluplné jen v případě připraveného učitele. Což je v našich podmínkách naprostá vyjímka. Jsou o vzájemném předávání si informací o žákovi, situaci ve třídě. To, že někdo propadá by mělo být evidentní z elektronické žákovské. Ale ta by musela být aktuální, což je též nad možnosti současné generace učitelů.

Bohužel je to důsledek toho, že ve školství zůstává prakticky jen odpad z těch co vystudovali pedagogické fakulty. Ti chytřejší a schopnější už dávno pracují na pojišťovnách, bankách nebo úřadech.

+1/−31
3.4.2019 7:04
Foto

L27u21c49i87e 97T53y80k52a55l67o64v31á 2862708539635

Můžete mi prosím napsat, kde jsem zesměšňovala žáky a rodiče?Absolutně jste nepochopil myšlenku mého příspěvku . A pětka rozhodně není moje vizitka. Já nemůžu naučit toho, kdo se nic naučit nechce. Sama mám největší zájem, aby se žáci něco naučili, ale já nechám před tabulí opravdu hodně energie, kdežto někteří studenti tou svou zrovna neplýtvají. Učil jste někdy?

Já se na rodičovské schůzky připravuji a žákovskou mám též aktuální, stejně jako všichni moji kolegové.

Mrzí mě Váš postoj, který ovšem přesně potvrzuje to, že díky takovým lidem jako jste Vy, tedy těm, kteří pohrdají učitelskou profesí, že se do školství nikdo nehrne.

+23/−1
3.4.2019 7:45

J82a45r35o13m95í60r 95K38r96á68l 4670319924489

Stálo by za to, aby takoví si to učení šli aspoň na nějaký čas zkusit. A pak se můžeme vsadit, jak dlouho to tam vydrží a jaké následky to na nich zanechá. ;-)

+12/0
3.4.2019 8:02

Z25d95e90n14e98k 92B42e81d94n10a53r 7497546137329

Jo učil. Trénoval a teď jsem spolumajitelem výborně hodnocené soukromé základky. Bohužel jsou to učitelé jako vy kdo ničí České školství. Naprosto neschopní se posunout, neochotní pracovat s problematičtějšími žáky, chyby hledající všude kolem sebe. To, že nedokážete motivovat žáky není problém společnosti, rodičů a ani žáků. Je to vaše selhání. Toho by si měl být vědom, každý kdo cokoliv s lidmi dělá.

Práce učitele rozhodně není jen o práci s žáky, je i o práci s rodinou a to i se sociálně slabší, méně schopnou. Pokud to učitel nezvládá nebo dělá špatně, dopadá jako vy. A je úplně jedno, že s ním většina veřejnosti sympatizuje.

A do školství se nikdo nehrne primárně kvůli malé prestiži. tu učitelství ztratilo, když v Německu kolaborovalo s fašismem a u nás s komunismem. Většina těch lidí tam zůstala. Dál díky nízkým odměnám z učitelství odchází kvalitní lidé a zůstává odpad. K tomu pár nadšenců, které neschopná a lína většina stáhne k výmluvám na neschopné děti a hloupé rodiče. Logicky se nikdo kvalitní v podobném prostředí nechce pohybovat.

A pětka je vaše vizitky. je jasným důkazem o tom, že jste svoji práci nezvládla. Vaší prací není zhodnocení dětí, ale jejich naučení dané latky. Test testuje primárně vaši práci a až sekundárně práci dětí. Protože to jak jsou zaujetí a jak je to baví, je zase vaše vizitka. Dokud si tohle učitel neuvědomí, tak nikdy kvalitním učitelem nebude.

+1/−24
3.4.2019 8:24
Foto

L73u36c51i59e 54T10y37k89a59l72o30v82á 2512288399325

Absolutně nechápu, jakým právem si troufáte hodnotit mou práci, když o ní nemůžete vědět naprosto nic. Jste spolumajitelem soukromé základky? A takhle se chováte i k učitelům na Vaší škole? A jak jsem podle Vás dopadla? Není náhodou výuka dvoustranný proces, na kterém se mají podílet obě strany? Když nebude dělat nic učitel, žák se nic nenaučí. Stejně, když nebude dělat nic žák, taky se nic nenaučí.

+19/−1
3.4.2019 8:32

I86v14o 39H70e72b27e86l76k21a 8805870452800

Je zvláštní, že žádný rejstřík nezná žádného Zdeňka Bednáře ani Bednara, který by byl spolumajitelem soukromé školy.

+7/0
3.4.2019 9:26

R63i51c57h72a63r69d 26K18r76á92l 4218357460273

Nejspíš se dozvíte, že jsou tak dokonalí a výborní, že to nemusí nikam hlásit...

0/0
3.4.2019 9:35

V83e26n50d23u51l72a 22S49z20l83a40u15e86r58o40v77á 7652646557368

"Když nebude dělat nic učitel, žák se nic nenaučí."

Tohle není pravda:-)

+1/0
4.4.2019 21:28

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz