Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

W72a15l15d64a 50W31i90n34t89e23r 6457669481469

To přejde, jako telecí léta. Odrostlejší děti si už uvědomují problém, který by mohl nastat z jejich dřívějších osobních "presentací" - někteří zaměstnavatelé a instituce nehledají projev dotyčného jen na FB...:-)

0/0
1.4.2019 12:31
Foto

M27a34r34i57e 12T52o63m57š97í63č26k44o17v92á 4647685456246

Děti si vždy hledají své vzory mimo oblast rodičů a výchovných pracovníků, tak to bylo, jest a bude a čím více jim dospělí vnucují své názory, tím více je ignorují.

Nechme jim ty jejich ideály a revolty, to patří k mládí a většinou z nich brzy vystřízliví. Přijde doba dospělosti, začnou se potýkat s běžnými problémy a kde ty loňské sněhy jsou, časem se začnou chovat jako jejich rodiče.

Také jsem si tím prošla a mohu řící, že až teď, v babičkovském věku, využívám někdy rady, které jsem dostávala jako dítě, vše má svůj čas a je třeba to nechat uzrát.:-)

0/0
1.4.2019 10:33

D53a65v12i17d 65F94r33e42i80m81a35n 8597796216343

Ja odebiram tyto kanaly: everyday astronaut, redlettermedia, indigo traveler, bald and bankrupt a the great war.

Neberte to tak vazne, deti z toho vyrostouR^

0/0
31.3.2019 13:23
Foto

Š83á58r51k24a 58M56e97d62k24o16v51á 7474155246970

Karma:-)R^

0/0
31.3.2019 8:54

D69a31v77i31d 22K82r44a19t68o38c34h69v71í80l 1320479827159

Youtuber jedna sorta, druha sorta je parta novodobých silničních pomocných hlídek, tzv. dashcam youtuber... Původně to byly odlehčené kompilace s ukazkou dnešního bordelu na silnicích, dnes je to prachsproste moralizování nad drobnými přestupky apd.. Přitom jim samotným porušování pravidel nedělá problém a ještě to ti pitomci nechají v dané kompilaci.. Pokrytectví par excellence..

0/0
27.3.2019 8:35

M20a33r43t22i53n 86K66l55í12m87a 6112240577273

Youtubeři v podstatě nahrazují bulvár (který nechápu, proč střední třída čte). Je to snazší na konzumaci, než článek na novinovém papíře - hýbe se to a má to zvuk. Jak se ve vašem článku zmiňujete, že to vůbec nechápete, vyjadřujete tím, že máte jiné hodnoty než dospívající. To rozhodně není špatně. Ale plyne z toho to, že jako zkušená, která má, co předat, nemáte potřebu sahat k youtuberingu, čímž vzniká prostor v uspokojování poptávky pro, co se obsahu týče, méně kvalitní tvůrce.

Co se týče "dospělých" youtuberů, hodně z nich dělá videa udělej si sám (DIY), poměrně silná komunita sleduje bushcraft po česku (buřtkraft) - třeba https://www.youtube.com/user/123phoenyx, najdete spoustu videí ke zdravému životnímu stylu, cvičení, stabebnictví ... ale statisíce shlédnutí se nekonají. Možná je to tím, že skupina, pro kterou jsou videa určená, nemá čas trávit na YT tolik času jako mladí. A ti upřednostnují obsah, který by se dal shrnout slovy "dělám věci jako dospěláci", což je přirozený sen každého dítěte.

+1/0
27.3.2019 8:15

K27a82m22i14l 81S58e97d51l48á48č82e84k 1346869356811

Na české scéně je to pochopitelně slabší, ale koukněte třeba na Vsouce. V podstatě kanál popularizující vědu a ta videa mají miliony shlédnutí.

0/0
27.3.2019 9:31

M91a67r67t42i94n 90K63l56í76m89a 6642660797563

Ona je ještě otázka, kdy je to youtubering a kdy už je to mediální kanál. U nás je to vidět třeba na Vědeckém kladivu a Nezkreslené vědě.

0/0
27.3.2019 12:53

K18a53m80i16l 52S88e68d27l65á34č17e68k 1836949386671

No já to chápu prostě jako tvorbu prezentovanou primárně na Youtube. Je ale fakt, že ten proces profesionalizace (úspěšné) tvorby na Youtube už dávno probíhá a u některých kanálů se to asi blíží náročností televizní tvorbě.

0/0
27.3.2019 22:30

D62a79v30i30d 94V43l55k 6256325358297

Skvěle zvolené téma v období nominací na blogera roku:-)R^

0/0
27.3.2019 7:48
Foto

V65i36k90i 93B41o70h91u40š38o14v27á 6446469227735

Mám 14 ročného syna. Tiež sleduje rôzne tieto "osobnosti", ale najviac ho to bavilo tak pred dvomi rokmi. Odvtedy trošku vyspel a dokonca niektorých Youtuberov, ktorých mi ukázal sledujem aj ja. Napríklad taký Pppíter je fajn, síce je občas trochu kontroverzný, ale na jeho videách sa zasmejem :-). Myslím, že vyrastú youtuberi, vyrastú tí, ktorí ich sledovali a celá bublina spľasne, prídu nové trendy, nové možnosti zábavy, nové "celebrity". Keď sa rodičia s dieťaťom rozprávajú, ukážu mu, že voľný čas sa dá tráviť aj inak, než sedením s mobilom v ruke (hlavne, ak ho sami tak netrávia), dieťa si časom samo vyberie, čo mu sedí. Tiež sme z pohľadu našich rodičov boli nevychovaní, nosili nemožné účesy, obliekali sa ako cirkusanti... A sme tu...

+2/0
27.3.2019 7:26

K12a42m34i36l 17S67e27d18l37á83č45e59k 1606739976651

Na tom Youtube je i hromada dospěláckého obsahu (nemyslím erotiku).

0/0
27.3.2019 9:24

P83e26t69r 13P90r73a40t75e96r 5903639105638

Hledat v módě logiku nemá smysl. Může vás uklidňovat, že to je jedna z věcí, která "přejde". Jen nepropadejte uspokojení.. to co přijde potom, bude možná ještě horší ;-D

+1/0
27.3.2019 2:44

I44v44a 83D17o31l40a23n89s94k28á 2603476280630

> to co přijde potom, bude možná ještě horší<

Nemalujte certa na zed. Uz takhle je to spatne.

0/0
28.3.2019 19:26

J19i94r21i 41D65o40b48r43ý 9288759193

Mrknete na Martina Rotu a "Proc to resime?". Porad je to stejna "youtubova" stlizace, ale neresi povrchni blbiny.

PS: ono i "kvalitni" video na YT je ztratou casu. Pokud by to bylo napsane jako text, zabere to vyrazne mene casu. A nejstrasnejsi videa jsou mluvici hlavy, ktere do videa davaji grafy a podobne, ktere se tam objevi na par sekund a pak zase mluvivi hlava. Tam uz je nevhodnost formatu videa proti textu s obrazky az zarazejici. Videa, ktera maji jako videa smysl aby clovek hledal lupou.

0/0
26.3.2019 23:55

K82a37m11i58l 38S25e14d27l53á91č49e61k 1516389436831

Trošku jste tam opomněl Patrika Kořenáře.

0/0
27.3.2019 1:10

J74i87r96i 18D64o71b19r31ý 9798859583

Asi ano, Na druhou stranu ma Rota vic projektu a "naprosto retardovany" je take zajimavy projekt (ktery ma zajimavy obsah, ale zamerne protivnou stylizaci)

0/0
27.3.2019 7:13

K96a68m25i11l 26S17e97d48l12á21č40e66k 1126569306731

1. jde o to, že "Proč to řešíme?" je projekt Roty a Kořenáře, nikoliv jenom Roty.

2. Rota má nepochybně větší kvantitu, ale to je dané taky tím zaměřením. Kořenář vypotí jednou za čas dlouhé video na nějaké téma, kolem kterého ale musel udělat skutečně moře práce, co se týče vyhledávání informací apod.

0/0
27.3.2019 9:14

J71i69r42i 69D13o32b56r72ý 9548309673

Asi jsem to nenapsal uplne presne. Myslel jsem Rotu "a" ten spolecny projekt jako dalsi vec. Mate pravdu.

Mimochodem stvorit kvalitni cokoli chce cas na pripravu. A cas pripravy je na kvalite poznat. Bohuzel z pohledu sledovanosti je uspesnejsi chrlit denne slaboduche blbosti, nez kvalitu ktera musi pockat.

0/0
27.3.2019 10:18

K53a20m28i79l 77S51e66d16l57á38č89e32k 1546529896401

Co si budeme povídat. Co je v televizi sledovanější, reality show nebo dokument o výzkumu vesmíru? Se nedá nic dělat. Na druhou stranu, i ten dokument má svoje publikum.

0/0
27.3.2019 22:24

I72v44a 31D93o61l44a97n46s61k47á 2263556740220

Ano, mluveny projev zabere vic casu. Pokud uz se na neco musim divat, treba nejakou prednasku, hledam jestli pod videem neni prepis. To pomaha.

0/0
28.3.2019 19:39

P52e56t94r 49L53a37n83g40e61r 6245455490712

Vím o co jde, ale jde to nějak mimo mne. A je mi to víceméně lhostejné. Vám karma za úvahu a názor.

+2/0
26.3.2019 20:34

A44n81t46o86n26í22n 91N82e38b33u36ž15e19l22s80k28ý 7405349206400

Taky to tak okrajově sleduju, takže na nějaký příspěvek do diskuze jsem se cítil, jenže..nastoupili parkůristé, což jsem samozřejmě věděl,koně jsem občas viděl skákat. Ale lidi skokany ,parkuristy", tak ty jsem jste neviděl. Taky jsem byl silně out :-)

+1/0
26.3.2019 20:30

V85i42t 36O15t97a61h55a41l 5815160589214

Paní Tykalová, jak pročítám většinu vašich reakcích, připadá mi, že hlavní nosnou myšlenkou je "neprochází to žádnou kontrolou". Vlastně takové volání po cenzuře. A tu kontrolu by měl dělat nějaký státem určený úředník? Nebo komise?

Neměla by třeba i rozhodovat o tom, které příspěvky na fórech a sociálních sítích nemají společenský přínos a měly by být mazány?

Já v tom cítím takovou tu "akademickou bublinu, ve které žijete" a "profesionální deformaci" stylem - já jsem učitelka a já vím nejlíp, co je pro vás přínosem, co vás mám naučit a pokud neposlechnete, dostanete špatnou známku.

Je to takové - musíme vás chránit před blbostí okolí, a pokud to nepůjde po dobrém, tak třeba i po zlém - zkrátka vám to zakážeme.

Svoboda je ale i o tom mít právo dívat se třebas i na totální hovadiny, právo číst si nesmyslné argumenty. Současná svoboda dokonce umožňuje i vám založit si vlastní youtube kanál a dělat tam za velké peníze - cokoli vás napadne. Volání po cenzuře čehokoli je to, co nám ze svobody ukrajuje plíživě více a více.

A dovolím si i malou statistiku - všichni ti vámi zmínění youtubeři a také jejich "foloweři" jsou absolventi současného společenského systému - a v neposlední řadě právě systému českého školství. Toho, které neustále odkládá smysluplnou reformu a defakto zamrzl v minulém století a neuvěřitelně zaostává za vývojem reálného světa za okny třídy. Většina z těchto dětí totiž ze svých třeba 16 let strávila nějakých 15tis hodin života vysedáváním ve školních lavici - a viditelně jim to jako "ochrana před blbostí" nepomohlo.

Na závěr si dovolím ještě citát. Tento sice pravděpodobně Sokrates nevyřkl, ale je platný v každé době.

"Naše mládež miluje přepych. Nemá správné chování. Neuznává autority a nemá úctu před stářím. Děti odmlouvají rodičům, srkají při jídle a tyranizují své učitele."

Zajímavé je, že i přes to všechno nakonec další generace vždy nějak "dospěla".

+3/−3
26.3.2019 20:27
Foto

L71u62c64i24e 59T10y43k81a38l24o33v68á 2432448259135

Pane Otahale, nevím, jestli jste můj článek dočetl do konce, pravděpodobně ne, jinak by Váš citát na závěr nedával příliš smysl. Nevím, jak jste přišel na to, že volám po cenzuře. Poukázala jsem pouze na to, že youtubeři nemají něco jako etický kodex, který má většina povolání. Ten by se podle mě hodil. Je velká móda veškeré problémy společnosti svádět na školu. Ale že by měl především rodič zodpovídat za výchovu svého dítěte a jeho hodnotový žebříček, to je podle mě zcela jasná věc. I díky takovým, jako jste Vy, těm, kteří neustále podkopávají autoritu učitele a vzdělávacího systému, vzrůstá vliv youtuberů. Když mladí od svých rodičů neustále slyší, že škola je na nic, že učitelé jsou budižkničemové, kteří učí ze zoufalství nebo proto, že nic jiného neumějí, pak to ve společnosti vypadá, jak to vypadá.

+1/0
26.3.2019 21:27

V22i30t 88O35t19a37h58a48l 5205810279604

Zkuste si přečíst své vlastní reakce "ale na rozdíl od YouTube, televizní vysílání prochází nějakou kontrolou, youtubeři však žádnou kontrolu nad sebou nemají a v tom já vidím problém" a ostatní.

Kontrola? K čemu by byla ta kontrola, pokud by neměla žádné pravomoci? Co vám brání tedy provádět si svou vlastní kontrolu youtuberů? Pochopil jsem to tak, že chcete kontrolu - a samozřejmě "to co neprojde kontrolou" nějak postihovat? Označit "mládeži nevhodné"? Nebo k čemu by ta kontrola jinak byla?

Možná vás to překvapí, ale já toho o učitelství vím celkem dost. Ve škole jsem vyrůstal od kojence, oba mí rodiče jsou učitelé, nyní v důchodě. Sestra je učitelka - nyní právě díky vcelku povedeném programu Erasmus na Islandu. Já jsem učitel, nicméně neučím, živím se jinak. Nikoli kvůli dětem. Kvůli nesmyslnému systému, byrokracii a také platu zcela neadekvátnímu té práci.

Další věc je ta, že vliv někoho, na koho se díváte a od koho se učíte z vlastního rozhodnutí bude VŽDY větší, než vliv instituce, kam chodíte z donucení, pod rizikem sankce. Cokoli máte nařízeno a vynuceno zkrátka budete dělat s větším či menším odporem. Pokud chcete mít škola větší vliv než youtubeři, musí se snažit přiblížit současnému světu venku. Tomu světu, ve kterém současná generace vyrůstá. Nikoli tomu, kde vyrůstali učitelé. Chápu, že to není lehké - ale Youtubeři to dělají a proto mají vliv. A musíte být - stejně jako youtubeři - schopni děti zaujmout. Ve frontální výuce před 30 žáky to samozřejmě nejde. Proto uzpůsobíte výklad i jeho formu "průměru". Podprůměr nezvládá, nadprůměr se nudí, protože už to zná. Takže většinou efektivně učíte a zaujmete jednotlivce. A pro ostatní "posádku" vaší třídy jde o ztracený čas a tak to i ty děti berou.

+2/0
26.3.2019 23:25

V45i51t 55O26t76a92h46a58l 5255140809344

Vím, že nejste matematička - ale když si spočítáte kolik času musí dítě povinně strávit ve škole a kolik si na něj mohou při vlastní práci udělat rodiče - tak je výsledkem bohužel právě to, že dítě formuje daleko víc škola a kolektiv spolužáků, než vlastní rodina. Takže ona je ta zodpovědnost ohledně výchovy sdílená (bohužel).

Co se týká autority - existují dva typy. Jedna je autorita nařízená nějakými pravidly a vynucovaná pod hrozbou sankci - ta druhá je získaná na základě vybudovaného respektu. Velké procento (nejen) učitelů si vynucuje tu první. Protože je to daleko jednodušší cesta.

Dále - v 89 jsme si vycinkali klíčema kapitalismus - a konzumní společnost, kde je kladen velký důraz na hmotné statky a společenskou prestiž určenou penězi. Proč vám v takto nastavené společnosti přijde tak nepochopitelné, že děti mají jako přirozenou autoritu celebrity nebo youtubery a ne učitele? Protože z pohledu společnosti zaměřené na peníze a společenskou prestiž je učitel jezdící v do práce ve 30 let starém favoritu a žijící od výplaty k výplatě zkrátka neúspěšným občanem. Zatímco celebrita nebo úspěšný youtuber je vzorem toho úspěšného občana. Má přístup ke zdrojům.

Logicky se pak jeví snaha v takto nastavené společnosti respektovat (a kopírovat) jako autoritu toho, kdo ve společnosti uspěl nebo ne?

Já jsem analytický typ. A ač se mi současný vývoj společnosti také nezamlouvá, naprosto jasně chápu proč ony děti sledují a respektují a mají za vzor "ty úspěšné" na úkor "těch neúspěšných".

A bohužel - můžete se jako rodič doma rozkrájet a vštěpovat dětem jakékoli zásady, jakmile jej musíte nacpat do školy, tak s tímto systémem prostřednictvím vrstevníků přijde do styku a vy buď rezignujete nebo s tím bojujete. A škola v tomto opravdu systémem umělých autorit a nařízení metodami minulého století příliš rodiči nepomáhá. Ta učí "drž hubu a krok, jdi s davem a poslouchej autoritu". Tak si pak jdou pustit video, co má nejvíc lajků a poslouchají "tu svou" autoritu. Tu úspěšnou.

+3/0
26.3.2019 23:38

V76i57t 15O71t19a66h70a63l 5455520299604

Mimochodem, syn základní školou povinný (15), je na youtubu poměrně často. Nechal jsem si od něj pro vás doporučit. Tímhle byste mohla začít.

Mosh Hamedani

https://www.youtube.com/channel/UCWv7vMbMWH4-V0ZXdmDpPBA

Nebo prý kdokoli z teamu freecodecamp.org - podle toho, kdo vám prý nejlíp sedne stylem a zaměřením.

https://www.youtube.com/channel/UC8butISFwT-Wl7EV0hUK0BQ

Tím pro začátek nic nezkazíte. V Česku to je slabší. Asi tu není tak snadné najít učitele, který by totiž svou výuku dokázal (a chtěl) přiblížit tímto zajímavým způsobem. I když první vlaštovky se dají také najít.

https://www.youtube.com/user/LastuvkovaTV/playlists?view=50&sort=dd&shelf_id=10

I toto jsou totiž youtubeři. A děti se na ně dívají dobrovolně a rády.

S dovolením tedy na závěr ještě jeden citát.

"Kdo chce pohnout světem, ať hne nejdřív sám sebou."

+2/0
27.3.2019 0:12

T26o32m12á44š 13T26a13t77í82č81e45k 5860672170918

To je všecko pěkný, ale ještě by to chtělo vysvětlit rozdíl mezi popisovanými kanály na YT a pořady jako Ordinace v růžové zahradě, Tvůj hlas má tvář, StarDance nebo Výměna manželek v čumbedně.

Ono jablko nepadá daleko od stromu, že áno.

+5/0
26.3.2019 17:11
Foto

L49u97c66i86e 17T49y64k57a60l31o86v39á 2532208629245

Pane Tatíčku, zmiňované pořady mají taskyx pochybnou kvalitu, s tím souhlasím, ale na rozdíl od YouTube, televizní vysílání prochází nějakou kontrolou, youtubeři však žádnou kontrolu nad sebou nemají a v tom já vidím problém, zvlášť, když podstatnou část jejich sledujících, jsou děti.

P.S. Máte krásné příjmení! :-)

0/0
26.3.2019 17:19

T92o32m93á98š 53T89a12t54í98č10e12k 5510932220288

Opravdu není časté, ale a) fanoušci hokeje je znají (v Pardubicích hráli Tatíčci myslím dva a jeden pískal extraligu) a b) díky internetu jsem ku svému maximálnímu překvapení zjistil, že jsme dokonce i dva Tomášové tohoto jména.

A s tou kontrolou a regulací je to takové sporné: co může zkazit dorost víc než Vyvolení nebo třeba ta Výměna manželek? Absolutní dno společnosti prezentované jako všední úkaz. :-/

+1/0
26.3.2019 17:27

I13v12a 74D30o65l78a65n21s20k61á 2733516230260

Myslim, ze i to nejhloupejsi dite si nebude brat za vzor ucinkujici ve Vymene manzelek. Odtud nic nehrozi. Kdyz uz jsem tady, chtela bych poznamenat, ze chapu vas odpor k feministkam. Zapletla jsem se do debaty o uklizeni na One a dostala jsem tam na hubu. Uklizeni neni dulezite a obhajovat ho je velke provineni.

0/0
28.3.2019 19:49

V85e59n66d29u67l52a 63S72z17l47a59u95e21r86o16v46á 7222636487128

Jéé, dáte sem prosím odkaz na diskusi, kde odporné feministky píšou, že obhajoba uklízení je velké provinění?

0/0
29.3.2019 21:10

I83v37a 77D88o96l44a37n20s82k47á 2793486880380

Odporne feministky nepisou, ze obhajoba uklizeni je velke provineni, ale davaji to najevo minusovanim. Opovazte se tam zastat muze, ktery ma rad poradek:

https://www.idnes.cz/onadnes/lide/neporadek-domacnost-moderatorka-velka-britanie-pohodli-vychova.A190316_121846_spolecnost_bib/diskuse

0/0
29.3.2019 21:57

V23e50n45d32u35l68a 63S39z93l37a70u68e67r77o15v72á 7482206137208

Aha, takže jen proto, že má někdo jiný názor na věc či si dovolí s tím vaším nesouhlasit, tak vy ho onálepkujete jako feministku (i když tam nikdo nic takového nepsal):-)

A ještě tam píšete, jestli vůbec mají ostatní vychované děti? Tak jsem vám taky dala nějaká ta mínuska, ať máte další "argumenty" proti feministkám.

0/0
30.3.2019 18:54

I41v57a 80D77o31l33a25n53s89k68á 2673206170810

Zkratka jste se zaradila mezi ty semetriky, ktere pan Taticek povazuje za feministky.

0/0
30.3.2019 22:32

V73e65n11d89u37l78a 48S53z42l50a27u37e75r58o15v19á 7972686447778

Přesně tak, dovolila jsem si s vámi nesouhlasit, takže jsem semetrika, kterou pan Tatíček považuje za feministku. Slušnost asi v diskusích moc nevedete, viďte? Útoky, urážky.. No jo:-)

0/0
31.3.2019 18:00

M96i64c68h66a11l 12T53e20s49a35ř 4698602610851

Rozdílů je dost..

1. u diváků OVRZu už zombifikace proběhla, takže není co ztratit.

2. diváci nevzhlížejí k hercům jako ke svům idolům a nechtějí je napodobovat. Nebo možná vzhlížejí a chtějí, ale vědí že nebudou. Takže není co ztratit.

3. herci z OVRZu prokazatelně něco umí - minimálně umí mluvit česky.

+3/0
26.3.2019 17:27

T14o49m70á58š 81T34a71t87í25č40e59k 5920562650478

Hm, s bodem 3 musím souhlasit, řemeslná dovednost se těm hercům občas upřít nedá.

0/0
26.3.2019 17:29

V79í69t97ě75z38s84l18a95v 44K88o35š35ť37á14l 9178804668

OVRZ ;-D, tu roztomilou zkratku vidím prvně, možná proto, že se mu důsledně vyhýbám.

0/0
26.3.2019 23:06

M74i89c54h65a48l 49T85e20s16a18ř 4498382160171

Jinak s jablkem a stromem pravdu máte... pokud dítě dostává i jiné podněty, tak ho koukání na tahle freakshows nemůže poškodit. Pokud nedostává... no, synovec který vyrůstá na letsplayích Minecraftu ale ani ho nenapadne si Minecraft spustit, je trochu děsivej příklad.

+3/0
26.3.2019 17:39

T55o86m71á69š 64T70a84t33í10č94e52k 5360682560978

Asi tak. Aby došlo tam či tam k zombifikaci, musí se sejít víc důvodů. Kdo není padlej na hlavu, toho to omrzí.

0/0
26.3.2019 17:43

P43e83t17r 59D92v27o65ř21á81k 9414297212640

Já (už) je neřeším. Respektuji, že jejich tvorba je zábavná pro děti a dospívající, a mě se netýká. Ale jsou i zajímaví tvůrci. Honest Guide je spíš určený zahraničním turistům mířícím do Prahy (je v angličtině), ale já jsem se pobavil. Potom mě bavila videa, kde cizinci hodnotí česká jídla. Ale tyto tvůrce jsem prvně objevil na stream.cz. Na YT teď sleduji spíš lidi (Čechy i cizince), kteří žijí v zahraničí, a publikují videa o životě v daném místě nebo o cestování.

+1/0
26.3.2019 17:01
Foto

L31u75c68i67e 37T80y78k48a64l43o51v19á 2812518889585

Děkuji za zajímavé tipy! :-)

0/0
26.3.2019 17:20

I23v21a80n 39M22i72n34á41ř 7772234897881

Autorku zcela chápu. Z obdobných ukázek až mrazí. Proto je tak důležité, aby rodiče od malička dětem četli a zcela přirozeně je orientovali na kvalitní literaturu. Jak může mladá dívka poznat stupiditu - podobného textu .. pokud do svých 17 let nepřečetla jedinou knihu.

+6/0
26.3.2019 15:20
Foto

L74u89c38i45e 59T29y12k34a35l83o98v86á 2772598779495

Mluvíte mi z duše. Jsem vždy smutná z toho, když mi mnoho mých studentů říká, že jim nikdy nikdo nečetl pohádky a že doma třeba ani nemají jedinou knihu!

0/0
26.3.2019 17:21
Foto

L65u50c21i75e 75T61y68k29a48l81o52v57á 2502378899245

To se ptáte vážně? Odpověď byla adresována malému klukovi, přibližně osmiletému, kterému se youtuber vysmál, že si jeho oblečení nemůže dovolit. Sám profituje z toho, že se na něj ten malý kluk kouká a potom se ke svému fanouškovi zachová takto arogantně. Dává mu najevo, že mít málo peněz je špatně. Vám to nepřipadá nemorální?

+2/0
26.3.2019 15:03

V90i88t 72O74t15a15h59a61l 5485640329384

Já vám nevím, ale když podobné reakce vidí i u našich nejvyšších státních představitelů, tak nechápu, proč se divíte, že je defakto napodobují?

Záznamy z jednání PS ČR nebo rozhovory s našimi vrcholnými politiky jsou často větší torturou pro diváka - a s řadou těch youtube videí srovnatelné. A s ještě daleko větším dopadem na společnost. A jako bonus navíc z našich daní.

Mimochodem - tím, že jste se dívala, jste těm youtuberům také malinko přispěla do "kasičky".

0/0
26.3.2019 19:50

I22v92a60n61a 93Z84b74u37b11n23o23v22á 7311181966

Zajímalo by mě proč vám vadí odpověď na otázku Proč prodáváš drahé oblečení odpověď Já neprodávám drahé oblečení, jen ty máš málo peněz. Co konkrétně vadí?

0/0
26.3.2019 14:01

K76a76r53e82l 97H93a83d95r87b85o13l44e60c 8907580360

arogance

+6/0
26.3.2019 14:27

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz