Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Napsala jste to hezky, není to jednoduché dnes učit. Ale i my jsme dovedli kousky, které sice dnes už by byly mimo mísu, ale naše kantory to muselo také přivádět do různých stavů. ;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Ale já neříkám, že my jsme byli svatí, to vůbec ne, byli jsme prostě jiní. Děkuji :-)

0 0
možnosti
JN

Moc hezky napsané, karma. R^

1 0
možnosti
RH

Ač nejsem Vaším studentem, dočetl jsem až do poslední tečky. A tuze rád. R^

5 0
možnosti
Foto

To mě velmi těší. Děkuji! :-)

0 0
možnosti
ČP

Nádherné čtení. Máte můj obdiv. Karma. Doufám, že si to přečtou i studenti.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji za karmu i za obdiv. Někteří mi už hlásili, že to četli. A dokonce dočetli až do konce! :-)

0 0
možnosti
PK

Je vidět, že své žáky máte ráda a oni to také určitě vycítí. Kéž je takových učitelů co nejvíceR^

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, mám je ráda a doufám, že to poznají. :-)

0 0
možnosti
Foto

unavená učitelka by si měla jít zatrsat a ne psát dětem další dopisy

0 12
možnosti
Foto

Děkuji za názor. Líbí se mi, jak každý ví nejlépe, co má dělat učitelka. Co to nechat na mně?

2 0
možnosti
ZH

No dobře, dobře, studentem jsem byl už dost dávno... :-)

Ale - už bys to mohla i vědět - ono jim to časem dojde, až budou v našich pozicích. I zde platí v parafrázi to, co psal apoštol Pavel do Korintu křesťanům:

1 Korintským 3:4 Když jeden říká: ‚Já jsem Pavlův‘ a druhý: ‚Já Apollův‘, nejste jako jiní lidé? 5 Kdo je Apollos? A kdo je Pavel? Služebníci, skrze něž jste uvěřili, jak každému dal Pán. 6 (!!!) Já jsem zasadil, Apollos zalil, ale Bůh dával růst. (!!!) 7 Tedy ani ten, kdo sází, ani ten, kdo zalévá, nejsou něčím zvláštním, ale Bůh, který dává růst. 8 Ten, kdo sází, i ten, kdo zalévá, jsou jedno, každý však dostane svou vlastní mzdu podle své námahy.

Tedy - podstatné je sázet a zalévat, o zbytek se postará život sám, i když to nemusí být hned vidět.

0 0
možnosti
Foto

Chápu, jak to myslíš, ale ono je to složitější. Před rodiči Tvůj argument neobstojí. Musí mít nějaké výsledky. Tak to prostě je.

0 0
možnosti
RE

Když neni šikana, je to v poho, ne? Ale učitelum patří obdiv i když se říká, že je to diagnóza:) Nedovedu si představit, že bych to dělalR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 26,45
  • Průměrná čtenost 8597x
Středoškolská učitelka, dvojnásobná maminka, kuchařka, vášnivá čtenářka, filmová fanynka.

Postřehy z mé učitelské praxe můžete najít na: 

https://open.spotify.com/show/4OctaK4a1JD7eT2hTJx5CJ?si=0a9ecd2fe2ff48fe

https://www.facebook.com/Ucitelsky.denicek/

https://www.facebook.com/lucie.tykalova

http://instagram.com/lucka_tykalka

Seznam rubrik