Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-).........Nic nového i pro mně starého člověka. Chodí ke mně puberťačky jezdit, zvykl jsem si, už je nenapomínám. Zpočátku jsem jim říkal......ale dámy takhle se nebaví ani skotáci! Marné!

Popíši příhodu, kterou jsem zažil v r. 53 v měšťance. Měli jsme uklízet "sokolskou zahradu, jeden spolužák, který si nevšiml, že blízko stojí třídní učitel říká "a ho.no! Učitel mu dal takový lepanec na tvář, že to bylo ještě druhý den vidět. Nikdo si nestěžoval. Tenkrát ještě fungovala rákoska, herda do zád, tahání za ucho, držení rákosky v přepažených rukou a další důmyslné tresty. Neexistovalo nepozdravit dospělého a učitele jsme zdravili už zdálky.

TeĎ to spojím s tím co se odehrálo nedávno. Matka, která vede své dítě, ještě nezkažené s čistou dušičkou do první třídy, na kterou se jistě těší, zakřičí na presidenta......fuj, táhni ! Kde je vina? R^R^R^

25 0
možnosti

Ono bohužel děti z takových rodin už čistou dušičku nemívají. poslechněte si to někdy ve školkách, kam tahají voje manýry z domova....

3 0
možnosti
Foto

R^takových diskuzí jsem už také pár vyslechla-hrůza a běs-vám karma za to jak jste to zábavně zpracovala:-):-)

9 0
možnosti
BK

Taky jsem "zažila" kus podobné konverzace . Byl to pro mne šok. Prodírala jsem se houfem mládeže a nemohla neslyšet jak se mezi sebou baví hlouček dívek. Dodnes nechápu. Byli tam v jejich doslechu i chlapci. Jsou tak hloupoučké, nebo si naivně myslí že tak zvyšují svou přitažlivost?

11 0
možnosti
AR

A93l40e62š 44R74y45s

11. 9. 2018 13:32

"A" je správně

0 0
možnosti
LT

Motivem jistě je, že si tím "zvyšují cenu" mezi svými vrstevnicemi. Jenom mi není jasný důvod, proč je pro holky tak cenná sprostota a primitivnost.

Protože jsou primitivní a mají nízké IQ? Nebo tím chtějí trumfnout pubertální kecy kluků a chtějí být za "drsňačky? Ale proč? Chtějí k sobě přilákat stejného duševního ubožáka? Nebo jsou zamindrákované a chtějí si tím dodat "sebevědomí"?

10 0
možnosti
DR

Něco podobného mnou otřáslo už za mého mládí, tedy před nějakými 35 lety. Chtěl jsem se tehdy seznámit s jednou velmi hezkou a sympatickou dívkou. Tedy do okamžiku než otevřela ústa. Podobný slovník jaký popisujete. Z vojny jsem byl na to celkem zvyklý, ale u dívky jsem to přece jen neočekával. :-)

7 0
možnosti
PK

Dnes je to ale ve větší míře. Stačí jezdit denně MHD. Děvčata z EU, co se sem jezdí vyřádit jako zahraniční turistky, většinou nic moc - ale tak vulgární asi nejsou. Scheisse, shit, merde apod. není moc slyšet.

1 0
možnosti
JZ

Hezké je, že obsah nijak nekulhá za formou. Tuhle jsem ve vlaku (nerad, ale telefon a sluchátka mají své limity) vyslechl poměrně zajímavý příběh mladé, osudem zkoušené lásky. Slečka měla, chudák, podle všeho chlapce ve vězení.

Ale kamarádce osvětlila, že mu psát nebude, protože, cituji: "Ty *****, ***** ti? Známka stojí 16! To je víc než jeda kusovka, ty *****. Bych to mohla *****, ne?"

A spolucestující jí dala pregnantně za pravdu: "No ty ****, to jako fakt? Na to ***."

Taky říkaly, že po ní ten vyvolený jednou hodil židlí. Za to ale asi nesedí, pro to by musel mít soudce hluboké pochopení.

4 0
možnosti
PK

Bohužel to tak je. Ale oficiálně prožíváme nejlepší období - HDP roste, nezaměstnanost nízká, Západ doháníme mílovými kroky, takže:-) nebo:-(

6 0
možnosti
SB

Jo, a morálka na bodu mrazu. Samozřejmě, že je to hlavně vina rodičů, ale možná, že by se to ještě dalo trochu napravit "občanskou výchovou" ve škole.

0 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 26,45
  • Průměrná čtenost 8597x
Středoškolská učitelka, dvojnásobná maminka, kuchařka, vášnivá čtenářka, filmová fanynka.

Postřehy z mé učitelské praxe můžete najít na: 

https://open.spotify.com/show/4OctaK4a1JD7eT2hTJx5CJ?si=0a9ecd2fe2ff48fe

https://www.facebook.com/Ucitelsky.denicek/

https://www.facebook.com/lucie.tykalova

http://instagram.com/lucka_tykalka

Seznam rubrik