Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

A Vaše holčička je nejhodnější protože musí?

1 10
možnosti
RJ

Třeba je to výchovou.

5 0
možnosti
DV

D84a72v15i48d 79V70l81k

26. 3. 2018 10:27

Existuje vlastně nějaký recept na výchovu dětí? Já to prostě dělám tak, jak nejlíp umím a samozřejmě podobně jak vychovávali moji rodiče mě. Jsem samozřejmě trochu liberalnější, ale podstata je stejná . A vlastně nebudu to dělat ani jako "Táta parťák." ani jako Vy, protože svému dítěti asi rozumím spolu se ženou nejvíc. Nicméně nemyslím si že, je dobře když rodiče podrývají autoritu učitelů. A děkuji za zajímavý blog.

10 0
možnosti
Foto

Recept určitě neexistuje. Já taky vychovávám dceru po svém na základě své intuice. Ale chovat se slušně k ostatním musí, to je pro mě základ. Děkuji za názor. :-)

2 0
možnosti
RC

Trosku si rypnu - uvedomujete si rozdil mezi Vami a Tatou partakem? Vy, jako ucitelka, prijdete domu nekdy ve ctyri, mocna drive, tata partak urcite pozdeji. Tim ma vyrazne omezenejsi prostor na rodinne aktivity. Za vyrazne zkracenou dobu musi stihnout to, na co Vy mate mozna dvojnasobek casu.

2 4
možnosti
Foto

J47a89n 14K33a92v84r41z72a

26. 3. 2018 8:54

Dovoluji si oponovat. Jednak si nejsem zcela jistý, jestli paní chodí tak brzy domů (můj otec je rovněž učitel) a navíc, vždy jsou rodiče přecijen dva (pokud není pán samoživitel samozřejmě). To, co jste napsal, je jen další výmluva pro to, zbavit se odpovědnosti. Nás učili jako děti odpovědnosti za sebe a své chování (jsem dítě 80tých let) a když to dnes pozoruji, je mi trochu smutno z toho, jaká je naše dnešní mládež a je to čím dál horší.

11 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 26,45
  • Průměrná čtenost 8597x
Středoškolská učitelka, dvojnásobná maminka, kuchařka, vášnivá čtenářka, filmová fanynka.

Postřehy z mé učitelské praxe můžete najít na: 

https://open.spotify.com/show/4OctaK4a1JD7eT2hTJx5CJ?si=0a9ecd2fe2ff48fe

https://www.facebook.com/Ucitelsky.denicek/

https://www.facebook.com/lucie.tykalova

http://instagram.com/lucka_tykalka

Seznam rubrik