Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^trosku to pripomina Krausovo Zima na Kysucach V

0 0
možnosti
Foto

super, prdele pobavily VMy delame cukrovi s mamkou a ta si potrpi na zakulacene tvary rohlicku a tak dlouho po me opravuje az se rozdroli !!

0 0
možnosti
Foto

J75i73ř75í 21L78i68b38e70r

18. 12. 2017 14:50

Tenhle článek je na deset karem, ne na jednu R^ Dcera má celiakii a dost dobře si vzpomínám, jak se žena snažila dělat bezlepkové cukroví. Výsledky byly zhruba stejné, ovšem tak vtipně bych to nedokázal popsat, ani kdyby mne mučili!

0 0
možnosti

Nikdy nepochopim to gruntovani, mylti oken apod....sorry jako. V zivote jsem to neprovadela...

0 0
možnosti

Minuly vikend jsme delali poprve bezlepkove vanilkove rohlicky (kvuli celiakii, ne "zdrave vyzive"). Prvni varka byla katastrofa, testo bylo jako blato, upecene rohlicky se drolily v ruce. Az pak jsem si uvedomil, ze jsem zapomnel pridat xanthan. Bez nej se bezlepkove testo nespoji.

Pouzil jsem recept "Babicciny vanilkove rohlicky" na vareni.cz, na dane mnozstvi mouky jsem pridal 3/4 cajove lzicky xanthanu a vysledek byl velmi uzpokojivy :-)

0 0
možnosti

Veselá představa to je, zázrak, že na to ten Baileys nepadl jen tak, ale očekávám ještě prolog - s vysvětlením, jak podle přítele souvisí bezlepková mouka s tím, že je sportovec a jí zdravě. To by mohla být taky dobrá čurina. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Pšeničná mouka s lepkem je pro organismus příliš zatěžující, oba se cítíme lépe a lehčeji, jíme-li bez lepku. Nevyřadili jsme ho úplně, ale za dobu, co se takhle stravujeme, jsem já zhubla 10 kg (za cca čtyři měsíce).

1 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 26,45
  • Průměrná čtenost 8597x
Středoškolská učitelka, dvojnásobná maminka, kuchařka, vášnivá čtenářka, filmová fanynka.

Postřehy z mé učitelské praxe můžete najít na: 

https://open.spotify.com/show/4OctaK4a1JD7eT2hTJx5CJ?si=0a9ecd2fe2ff48fe

https://www.facebook.com/Ucitelsky.denicek/

https://www.facebook.com/lucie.tykalova

http://instagram.com/lucka_tykalka

Seznam rubrik