Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to jenom anketa. Nicméně čecháčkovská manipulace s hlasy či přímo prohibice některých interpretů (Řezník před několika lety, Ortel letos) je chucpe.

0 0
možnosti

Pokud je to ironie, tak dobrý...pokud je to myšleno vážně, tak nechápu. Podle těch zachráněných mláďátek bych ale sázela na Váš neotřelý smysl pro humor.

1 0
možnosti

Plačka? ;-)?;-D;-D;-D!

Pustila jsem si záznam pana Matonohy, byl v převleku za dalajlámu, a musím říci, že pokud se celý pořad nesl v podobném duchu, bylo to opravdu k pláči! Nějak mi letos "slavíkování" uniklo, jinak bych "ortelům" poslala hlasy; i když jsem od nich slyšela jen Mešitu, ta patologická nenávist, opakovaně proti nim vyvolávaná, se mi hnusí a proto jim fandím.:-P

0 0
možnosti

A můžete plakat dál, neboť pan Ortel a skupina Ortel se stali obětmi manipulačního podvodu pořádající agenturou.

3 0
možnosti

To je fuk, já si zase poplakal při čtení Vašeho blogu:-)

9 0
možnosti
Foto

Tak jsme na tom stejně. ;-)

0 1
možnosti
Foto

I47v39a75n 70M51a31r38e45k

26. 11. 2017 17:57

Pokud jsem dobře vyčetl z vašeho blogu p.Tykalová, nikdy by jste se nesnížila k poslechu skladeb skupiny Ortel? Jak jste tedy zjistila , že jejich hudební produkty obsahují jen plytké texty, navíc xenofobně laděné? Spíš mi to připadá, že to máte jen z doslechu , či jak se říká : jedna bába povídala ?

22 1
možnosti
Foto

I91v84a74n 98M34a56r72e63k

26. 11. 2017 18:43

Ta mínuska od Vás p.Tykalová, je velmi slabý argument, ale asi jsem se strefil ?

I tak Vám přeji hezký večer . R^

7 1
možnosti
Foto

Pro mě bylo velké zklamání neocenění Věry Špinarové, Konvičková v megahitu Špinarky nijak nezářila zato zářil Sokol nejlepší moderátor posledních let

2 1
možnosti

Sokol ? Ha ha ha.... Rv:-/

2 0
možnosti
Foto

Dojetí z Marty Kubišové kazilo jen to, že zpívala. Bohužel trochu falešně.

3 2
možnosti
Foto

To pro mě v tuto chvíli absolutně nebylo důležité.

0 0
možnosti
Foto

Tak jako jsou Gott, Bílá a Kabát navždy první, tak asi zůstane Ortel navždy druhý. Tak se s tím smiřte.

8 2
možnosti
Foto

S tím se nesmířím, podle mého názoru jde o přechodnou záležitost.

0 7
možnosti
Foto

R^lepší být dojatá než naštvanáR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 26,45
  • Průměrná čtenost 8597x
Středoškolská učitelka, dvojnásobná maminka, kuchařka, vášnivá čtenářka, filmová fanynka.

Postřehy z mé učitelské praxe můžete najít na: 

https://open.spotify.com/show/4OctaK4a1JD7eT2hTJx5CJ?si=0a9ecd2fe2ff48fe

https://www.facebook.com/Ucitelsky.denicek/

https://www.facebook.com/lucie.tykalova

http://instagram.com/lucka_tykalka

Seznam rubrik