Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

socialni site smutny paradox dnesni doby, psat si s nekym koho treba ani neuvidim a zapominat na toho kdo je par metru ode me.. ja net v mobilu nemam ,a ani mi tam nechybi :-P

0 0
možnosti

Nic takového nemám a nechybí mi to.Jména hloupých na všech sloupých.

0 0
možnosti
Foto

Kniha a víno? Nebojíte se negativnich reakcí ;-D??? Provokatérko ;-). Souhlasím s Vaším článkem. Ale taková je doba. Lepší to bude až jednou po celosvětovém internetovém krachu. PS: Mám fb a neni den, abych tam nebyla. Taky jsem závislá.;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za reakci. Taky sítě používám denně. Ale umím je vypnout. A jsem provokatérka, dát si ke knize 2 dcl vína. Že se nestydím! :D

1 0
možnosti
Foto

H27a16n33a 86V63l21k82o18v30á

26. 11. 2017 12:38

No, já mám FB víceméně ke sdílení ztracených zvířat a inspiraci pro práci s dětmi. Od toho se odvíjí má účast ve skupinách a v těch (Pejskaři, Inspirace pro učitele MŠ, popř. Vařím, vaříš..) se vámi popsané jevy nevyskytují.

Instagram a podobné sítě nemám, necítím potřebu informovat své známé i jejich známé o své snídani a účet na IDnes mám právě proto abych si s cizími lidmi vyměnila názory na konkrétní témata. Něco jako když přijdete do hospody kde strejcové filozofují, akorát se nemusíte oblékat a diskutujete kdykoli během dne odkudkoli.

Ale upřímně - vy tak trochu špulíte taky....

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za reakci, já mám asi nějakou smůlu na virtuální prostředí... A že špulím? Kde?

0 0
možnosti

Celá zvrácenost začíná u rodičů - já znám chlapa, který jezdí jako servisák po polovině EU - svojí dceři koupil mobil za 14tis a on sá má starý mobil slepený izolační páskou .

Když jsem byl mladý a něco jsem chtěl , musel jsem si na to našetřit a rodiče potom něco přidali - a věřte mi, že člověk si potom takové věci skutečně vážil !!

2 0
možnosti
Foto

Něco na tom bude, i když si myslím, že je to celé krapet složitější. Ale děkuji za reakci. :)

0 0
možnosti

:-).....Souhlas ! Je to divné století, ale ve svém předsmrtném věku jsem se přizpůsbil. Samozřejmě FB, mesenžr, .....setkávám se s mladými lidmi denně. O dvě generace. Chodí ke mně jezdit, na čase se domlouváme přes fb. Na FB sleduji hlavně politiku. Tam o nás ví všechno. Ty diskuse......tolik vulgarit jsem za svůj dlouhý život nikdy neslyšel. Úplně bez zábran. Včera mi přišla návštěva na ježdění, jedna dvacetiletá, která u mně jezdí od 9 roků s ní jedná nová patnáctiletá. To výrazivo, té patnáctileté,....jak se dnes praví.....,.husté ! I když moji vnuci určitě nejsou svatí, ale tomu se zdaleka nepřibližují, ,nebo jen přede mnou. R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Pro vás starší to musí být ještě větší šok (nic ve zlém). Chápu vás a vaše zděšení. Děkuji za reakci. :)

0 0
možnosti
Foto

R^sice souhlasím ale ani s knihou to není právě live:-)

a ty standartizované slečny s umělými vlásky vyšpulenou pusou a zadnicí jsou vážně jedna jak druhá;-D

2 0
možnosti
Foto

S knihou to není live, ale já netrávím čas jenom tím. Jsem šťastně zadaná a mám malou dceru, tak jsou chvilky s knihou pro mě spíš vzácností. :) Děkuji vám. :)

0 0
možnosti
Foto

:-)R^ je to zvláštní fenomén, též to pozoruju a zároveň se účastním, hledám si tedy hlavně inteligetní lidi, ideálně vtipné glosy. To umí málokdo. Ale přiznejme si i určitý voayerismum, že nás láká nahlížet do soukromí jiných lidí. Je to nebe i peklo zároveň, tak to prostě je.

3 0
možnosti
Foto

Ano, souhlasím. Vše má své výhody i nevýhody. :)

Děkuji. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 26,45
  • Průměrná čtenost 8597x
Středoškolská učitelka, dvojnásobná maminka, kuchařka, vášnivá čtenářka, filmová fanynka.

Postřehy z mé učitelské praxe můžete najít na: 

https://open.spotify.com/show/4OctaK4a1JD7eT2hTJx5CJ?si=0a9ecd2fe2ff48fe

https://www.facebook.com/Ucitelsky.denicek/

https://www.facebook.com/lucie.tykalova

http://instagram.com/lucka_tykalka

Seznam rubrik