Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ug, kun*y televizní :-D

1 0
možnosti

I98r88e76n78a 34H92r40u39b13á

19. 5. 2017 14:17

Další co naletěla. Vy si vážně myslíte, že Prima o Kazmově plánu nevěděla? Jako že dostal dva! lidi do jednoho běhu? Že štáb nepoznal, že Karel nevaří? Vždyť to jde cítit, je teplo z vaření atd... Byli dohodnutí. A tomu lehkoživkovi co si říká Kazma nešlo o nic jiného, než upoutat na sebe pozornost a vydělat. Hyenismem poukázal na hyenismus.

2 2
možnosti

a co Výměna manželek, dívali by se lidi na slušně vychované, ohleduplné manželské dvojice ?

2 1
možnosti

P22e34t89r 15L94a52n32g88e16r

19. 5. 2017 13:57

Pokud nemám lepší nebo naléhavější program, na prostřeno koukám. Sadu s karlem jsem viděl. Byl jsem přesvědčen, že to narežírovala Prima, i proto jsem se dobře bavil s vědomím, že to je jen hra.

Včera mi na FB přistál odkaz na Kazmovu šou a to jsem se teprve bavil tím tuplem.

.

Lidé moji zlatí, reality show nemají přinášet vzdělání, poučení a pozitiva do vašich mozečků. Je to jednoduchá zábava - něco jako crazykomedie - načerpáte endorfin, ale druhý den už nevíte čemu jste se smáli.

Sám mám duševně náročné zaměstnání, k tomu hlučné a na pozornost náročné dítě a právě tyto pořady mám rád pro jejich jednoduchost a přímočarost.

Pokud se vám tyto pořady nelíbí, nabídka alternativ je pestrá - doporučuji Kinobox, Zoom, Čt 2, ČT Art - ve klidných dnech jim dávám přednost.

2 0
možnosti

P77e34t39r 82L70a39n24g37e54r

19. 5. 2017 13:59

Jinak jsem rád, že jste ten článek napsala. Za něj Karma R^.

3 0
možnosti

A co je vlastně špatného na soutěži, kde pět lidí ukáže své kuchařské dovednosti a úroveň své pohostinnosti? Že se navážíte i do diváků (a jakýchsi nízkých pudů, to asi do hladu a chutě...)...

2 2
možnosti
Foto

Nic špatného na tom není, ale o to právě ve skutečnosti nejde, jak je vidět.

1 0
možnosti

"Proč je nutné "bavit" se tím, jak se něco druhému nedaří, jak se lidi shazují, ponižují, poukazují na své nedostatky?"

To je prostě chování takových lidí. Chtějí se ukázat v lepším světle a dokázat si, že na tom nejsou tak špatně, jak jste napsala. Sám jsem si ve zdejších diskuzích na svou osobu vyslechl tolik urážek, že se za ně nemusí stydět ani protřelý kriminálník. Občas přemýšlím o tom, proč někteří lidé cítí nevyhnutelnou touhu zvláštní, divné nebo výjimečné lidi urážet nebo je fyzicky napadat. Zatím jsem na nic nepřišel a nejspíš ani nepřijdu. Asi nemám dostatečně nízké IQ, abych to pochopil.

2 0
možnosti

Asi tak čtyři hodiny po dvanácté. :-P

0 2
možnosti
Foto

K videu jsem se vyjádřila až v okamžiku, kdy jsem ho viděla. Pokud vím, bylo to hned druhý den poté, co Kazma svůj příspěvek pověsil na internet.

4 0
možnosti

M35i80c61h70a96l 93L22e15v

19. 5. 2017 12:43

To je jednoduché, kdyby Karel měl jen Tourettův syndrom, tak se nikdo nedíval na prostřeno, ani by se o tom nemluvilo a pravděpodobně by ho ani do soutěže nevzali.

0 2
možnosti
Foto

Takže do soutěže berou pouze nemocné lidi? Nikdo zdravý a normální se tam nedostane?

2 0
možnosti
Foto

Lucie, nerozumím Vám. Nelíbí se Vám způsob, jakým si Kazma "pohrál" s Prostřeno, televizi nemáte, na Prostřeno se nediváte, situaci považujete za nevkusnou...a děláte ji tááááákhle krásnou reklamu.

Dostali Vás dokonale.

8 4
možnosti
Foto

Asi je to Kazmova fanynka.

1 3
možnosti

Čím větší idiot, tím pravděpodobněji v televizi, ať už jako objekt, nebo zaměstnanec, či majitel.

5 0
možnosti
Foto

J27a53n 17P62e46c26h22a

18. 5. 2017 23:42

Honba za sledovaností je šílená. Různé reality show jsou bohužel důkazem úspěšného vymývání diváckých mozků, protože na takovéto pořady se může dívat jen debil.

7 0
možnosti
Foto

Souhlasím. I když "debil" je možná silné slovo.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS