Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To bylo hezký, paní učitelko. To nahlédnutí do Vašeho deníčku... Kde jsou ty časy, co jsem maturovala já... O svatém týdnu bylo vedro přes 30 stupňů Celsia, při maturitě celkem dobrý, až na to, žen jsem namísto "třech svázaných prutů knížete

Svatopluka " řekla, že se jedná o tři pruty Svatopluka Čecha" - a z technologie jsem si vytáhla jednu ze dvou otázek, které jsem zrovna lehkomyslně vynechala... :-/Podotázku jsem naštěstí zvládla, takže se mi to zdárně zprůměrovalo na 2. Přeji Vám plno dalších "veselých maturitních i pomaturitních " zážitků... Díky za jejich sdílení. R^;-)

1 0
možnosti
Foto

...tedy těch tří svázaných prutů knížete Svatopluka... Díky. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS