Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

no jestlipak se typologie studenta nemění podle typologie učitele. také jsem měl ty, u kterých jsem usnul, protože jsem tím chránil sebe i učitele a pak ty, u kterých jsem se bál i jen mrknout, protože bych ochudil sám sebe o zlomek vteřiny výkladu. ... z tohoto článku čiší alibismus. nic jiného.

1 0
možnosti

D98a19v32i76d 19V98l12k

7. 6. 2016 15:32

Jste skvělá , ale Lucie najdete tu odvahu napsat i typologii českých učitelů?? To je výzva;-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, bezpochyby je to výzva, ale tohoto úkolu by se měli zhostit spíše studenti, já se s učiteli setkávám jako se svými kolegy a nemám úplně přehled o tom, jak učí.

0 0
možnosti

Chvilku jsem učil (2011-13) a bavilo mne to, víc než hodné holčičky, jsem měl v oblibě férové rošťáky. Vzpomínám na jednoho, co při písemce po pěti minutách odevzdal prázdný papír: pane učiteli, vykašlal jsem se na to, pětku beru. A já když jsem rozdával oznámkované písemky jsem řekl: Tonda má sice pětku, ale chválím ho, protože hrál fér. Tolik doplnění k Vaší zajímavé typologii:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, taky mám raději férové jednání, a proto jsem ráda, že učím na klučičí škole... Není to sice pravidlo, ale kluci opravdu bývají férovější :)

0 0
možnosti

Tak syneček 100 % bohém....grafik. Úplně ho vidím a přesně takto ho hodnotí učitelé již od 6. třídy ZŠ, nyní snad i postoupí do 3.ročníku. To jsem se pobavila ;-D

1 0
možnosti

tak lepší bohém a grafik jak ušlápnutý dysgrafik

0 0
možnosti
Foto

Karma. A jen poznámka jak se mění pohled na věc: mně často říkali, že jsem gauner a rostu pro kriminál, dnes se podobní jedinci označují jako hyperaktivní a mají to jako polehčující okolnost.

P.S. v kriminálu jsem nakonec neskončil......:-)

2 0
možnosti

co neni, porad jeste muze byt ;-);-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Čekal jsem, že se čtením vašeho blogu pobavím, že bude napsán laskavě, s pochopením a optimismem. Bohužel, nic takového. Žádná "Cesta do hlubin študákovy duše" se nekonala. Asi jste to ani nezamýšlela.

Váš blog působí spíše jako pedagogická žumpa, i přes ten konejšivý dovětek.

Doba se změnila, dnes už takto kádruje žáky jen mizivé procento mých kolegů. Rv

1 7
možnosti
Foto

Děkuji za názor... Myslím, že jste až příliš velký pesimista.... :D

3 0
možnosti

Tak já se hlásím jako zvídavý gentleman. Naše učitelky na střední byly hezké, tak jsem se o ně poctivě zajímal. V

1 0
možnosti
Foto

:) Hlásím se, sím pěkně, k lemplům...jen tablet nebo mobil jsem tenkrát neměl :)

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS