Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Staří začína na prvnim mistě v hlavě...u me jeste nezaclo a je mi 63!;-D

0 0
možnosti
Foto

Gratuluji. Také tak budu chtít přemýšlet. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Nejdůležitější je, mít to všechno v p***. Život je pak jednodušší R^

0 0
možnosti
Foto

Cituji: "...je těžké držet krok s mládím, které se nám neustále vzdaluje..."

Ale vždyť to vůbec dělat nemusíte! Proč byste také měla?

1 0
možnosti
Foto

Dobře sepsané a super, když žena to takhle bere s úsměvem a s nadhledem :-)R^. Když vidím dneska mladou holka, co už má udělané prsa, nastavené vlasy a úpravy v obličeji, je to katastrofa, jak budou tyhle holky vypadat po 40..

1 0
možnosti
Foto

Stárnutí není prevít. Mění sice postupně náš "hardware" k nepotřebě, ale vysvobozuje nás z toho, abychom tu - ve světě značně pochroumaném, který nikdy nebude rájem - museli být věčně. Na to by nás opravdu byla škoda. Náš domov je jinde:-)

1 0
možnosti

P77e56t86r 21B88r80o16k

3. 4. 2016 1:59

Pokud si dobře vzpomínám, někdy v osmé třídě jsme s chlapci vedli hovor o tom, že pětadvacetiletí lidé jsou už skoro starci, a mají naprosto nemožné názory. Po třicítce jsem sice věci viděl jinak, ale u těch patnáctiletých jsem už jen z pohledu poznal, co si myslí :-)

2 0
možnosti
Foto

Také jsem měl v 1. třídě pocit, že ti páťáci jsou staří a že je to pro mě ještě daleko. Ale škola utekla jako voda. :-)

0 0
možnosti

Pro ťuplík ve výstřihu bych doporučil triko nebo jiný oděv bez toho výstřihu. Ale to byste se pak možná nemohla rozčilovat, že vám kdejaký úchyl hledí do toho výstřihu...

0 0
možnosti

Všechno je relativní, v 19ti letech mi taky třicátníci připadali staří... dnes mi třicátníci připadají jako mládež:-).

0 0
možnosti

Ono je to prejde... Pamatuju doby, kdy mi desne stare pripadaly zeny uz ve dvaceti :D A dnes si rikam, ze 40 je jen cislo ;) Takova forma autosugesce :D

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS