Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Pánská přirození v poště aneb Podivná mužská seznamovací strategie

Jsem šťastně vdaná, mám dvě děti, pracuji jako učitelka a vedu poměrně usedlý život. Přesto mi stále chodí do pošty přes sociální sítě fotky penisů od neznámých mužů, které mají sloužit jako seznamovací vějička. Proč?

Díkybohu nemám žádnou zkušenost se sexuálním obtěžováním, jsem přístupná všem možným komplimentům i pochvalám od jakéhokoliv pohlaví, ale tohleto posílání fotek penisů mi teda vážně vadí.

Za prvé si myslím, že fotka mužského penisu nepůsobí esteticky, rozuměj, je to vážně hnusný. Samozřejmě, že mám ráda chlapy a líbí se mi mužská těla, ale je fajn zažívat  intimní chvilky v soukromí s patřičnou astmosférou. Když na mě ale vybafne nějakej pindík v tramvaji, zatímco třeba poslouchám nějaký true crime podcast a piju kafe - nebo ještě hůř - když vezu syna do školky,  je teda spíš tragikomické. Za druhé by mě zajímalo, jestli si dotyční myslí, že svým nádobíčkem nějakou ženu oslní nebo dokonce vzruší a ona se na základě jejich fotky s nimi sejde. Asi ano, protože proč by to jinak dělali? A že jich není málo! V jednu chvíli jsem napočítala ve své poště 77 exemplářů (je to teda už docela dlouho, teď mi chodí třeba 1 za měsíc, ale chodí pořád).  Pánové, asi vás zklamu, ale je to zbytečná námaha. Vzrušení se nedostavilo ani jednou. Stejně tak se ještě nestalo, že bychom si s kamarádkou řekly: "Podívej, dneska mi přišel pěknej pinďour, asi to s ním zkusím." "No jasně, ten vypadá dobře, jdi do toho, já se kouknu, co dneska přišlo mně a pak mi pomůžeš s výběrem." My se tomu spíš smějeme a přemýšlíme, co je to za úchylku, kterou ten muž musí trpět. Je to nějaký druh exhibicionismu? Nebo jde opravdu o namlouvací strategii? Jsem totiž přesvědčená o tom, že žena by nic takového neudělala.

Zní to sice humorně a já to taky tak beru, ale na druhou stranu není posílání nevyžádaných hanbatých fotek cizím lidem, s nimiž nemám žádný erotický vztah, také nějakým druhem sexuálního obtěžování? Já si z toho nic nedělám a zvládnu to, ale když pomyslím na to, že by takové obrázky chodily mé dceři, tak už mi moc do smíchu není.

Není to vkusné, není to normální, nevzrušuje nás to. Pánové, nedělejte to, prosím!

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Lucie Tučková | středa 22.2.2023 9:22 | karma článku: 40,18 | přečteno: 8078x
  • Další články autora

Lucie Tučková

Mám staré vaječníky i dělohu aneb Ano, skloubit mateřství a práci je peklo!

Reaguji na proslov z předávání Českých lvů, který pronesla oceněná režisérka Daria Kascheeva, jehož smyslem bylo poukázat na konflikt sociálních rolí matky a tvůrkyně. Jako matka musím říct, že její obavy jsou opodstatněné.

12.3.2024 v 15:53 | Karma: 26,45 | Přečteno: 1305x | Diskuse| Společnost

Lucie Tučková

Největší problém českého školství? Přezouvání!

Už na začátku 80. let vznikl film Bota jménem Melichar, jehož jedním z témat je školní přezouvání. Mysleli jste si, že jde o nadsázku? Bohužel vás vyvedu z omylu. Přezouvání se ve školách řeší i čtyřicet let poté pořád stejně.

17.6.2023 v 15:15 | Karma: 38,23 | Přečteno: 6014x | Diskuse| Společnost

Lucie Tučková

Pane Lacino, nemám dům se zahradou, chci jenom kvalitní vzdělání pro své děti!

Jsem máma dvou dětí, z nichž jedno půjde v září do školky a druhé příští rok čekají přijímačky na střední školu. Jaký stres to s sebou přináší, asi nemusím zmiňovat. Když slyším komentáře politiků, otevírá se mi kudla v kapse.

31.5.2023 v 11:34 | Karma: 42,98 | Přečteno: 5479x | Diskuse| Politika

Lucie Tučková

Nejkrásnější dárek k MDŽ? Konec Zemana na Hradě!

Jsem ráda, že deset let prezidentování Miloše Zemana je u konce, protože končí deset let lží, vulgarit a nenávisti, které jsme museli snášet od člověka, který měl proti těmto ošklivostem bojovat.

9.3.2023 v 10:59 | Karma: 41,68 | Přečteno: 3313x | Politika

Lucie Tučková

Nemáš chlapy provokovat aneb Můžeš si za to sama!

Včera jsem zde publikovala článek o tom, že muži posílají ženám fotky penisů: http://lucietykalova.blog.idnes.cz/c/798458/panska-prirozeni-v-poste-aneb-podivna-muzska-seznamovaci-strategie.html a reakce na něj mi vyrazily dech.

23.2.2023 v 14:16 | Karma: 39,85 | Přečteno: 6159x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Důchod daleko, ale práci nedostanou. Nezaměstnaných šedesátníků přibývá

11. května 2024

Premium Lidé kolem šedesátky při hledání zaměstnání narážejí na zeď. Zaměstnavatelé o ně nestojí, preferují...

Britská učitelka spala s žáky, s jedním otěhotněla. U soudu přiznala „chyby“

14. května 2024  20:57

O chybách a zničeném snu nyní u soudu v Manchesteru vypráví britská učitelka, kterou policie viní...

ANALÝZA: Rusko natahuje frontu do šířky. Putinova letní ofenziva začíná

15. května 2024

Premium Vytváření nárazníkové zóny u hranic, nebo pokus o útok na druhé největší ukrajinské město? Nenadálý...

Lidé šlechtě nezávidí majetky, ale minulost a předky, říká historik Županič

15. května 2024

Premium Pohřeb Karla Schwarzenberga sledovaly desetitisíce lidí. Velkou oblibu si získal i televizní cyklus...

Fico je po operaci. Pojď sem, řekl mu útočník. Syn netuší, proč to otec udělal

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  19:59

Přímý přenos Útočník na slovenského premiéra Roberta Fica si k sobě politika nejdřív zavolal, než pětkrát...

Putin poprvé ukázal vojenské velitele. Uvedl, že díky bojům dojde Rusko míru

15. května 2024  19:59

Ruský prezident Vladimir Putin ve středu představil velitelům vojenských okruhů nového ministra...

Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA
Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA

Toužíte po dokonalé letní barvičce bez rizika spálení? Vyzkoušejte lehký přírodní samoopalovací krém na obličej i tělo od Manufaktury. Zapojte se...

  • Počet článků 62
  • Celková karma 26,45
  • Průměrná čtenost 8597x
Středoškolská učitelka, dvojnásobná maminka, kuchařka, vášnivá čtenářka, filmová fanynka.

Postřehy z mé učitelské praxe můžete najít na: 

https://open.spotify.com/show/4OctaK4a1JD7eT2hTJx5CJ?si=0a9ecd2fe2ff48fe

https://www.facebook.com/Ucitelsky.denicek/

https://www.facebook.com/lucie.tykalova

http://instagram.com/lucka_tykalka

Seznam rubrik