Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jak můj syn cestoval do Koreje aneb Batole zaseklé v plotě

Můj chlapeček (1,5 roku) vypadá jako andílek, modré oči, bílé vlásky, nevinný kukuč. Ovšem i takové nevinně vypadající stvoření má pitomé nápady. Jeho poslední kousek zaměstnal všechny složky integrovaného záchranného systému.

Byli jsme na procházce v pražské Bubenči, ve vilové, klidné části. Říkala jsem si, že se mu tam nemůže nic stát, tak jsem ho vydala z kočárku, aby se trošku proběhnul. On se rozběhl a u první vily se zastavil, chytil se ručičkama plotu a než jsem k němu stačila s kočárkem doběhnout, už strčil hlavu mezi dvě kovové tyče plotu. Hlavička šla lehce tam, ale za pár vteřin už nešla zpátky (Jak je to sakra možný? Může mi to někdy vysvětlit?). Jeho velké uši se tam zasekly a bránily průchodu hlavy zpátky, ale i když jsem ho otočila, tak ani s ušima po směru to prostě nešlo. Po chvíli začal strašně ječet, tudíž mu hlava začala natékat a byl červený jako vařený rak.Já byla úplně bezradná, nemohla jsem ho pustit, protože sebou strašně moc šil a hrozilo, že si opravdu ublíží. Mobil a všechny věci jsem měla v kočárku, takže mi nezbylo nic jiného, než čekat, až někdo půjde okolo. To naštěstí netrvalo dlouho, kolemjdoucí, hned jak uviděli mrskající se blonďaté batole zaseklé v plotu a jeho zpocenou matku v podřepu, jak se snaží toho prcka vytáhnout, zavolali hasiče a snažili se spolu se mnou chlapečka uklidnit a vyprostit, což ale bohužel bylo zcela nemožné. Ještě než přijela pomoc, šla jsem zvonit na zvonek u vily, protože jsem ho chtěla celého prostrčit do zahrady a myslela jsem, že mi někdo odemkne. Jenže vila byla objekt korejské ambasády a o víkendu tam nikdo nebyl. A já jsem nevěděla, jestli tam náhodou není nějaký pes nebo jestli Adámek někam neuteče.Jako první přijela policie. Policista chtěl přelézt přes plot, ale druhý ho zarazil, že to nejde, protože Adámek je na korejském území, a to "není žádná sranda!" Ten kluk prostě nemohl strčit hlavu do české zahrady!Už jsem se začínala bát, že snad budeme muset čekat na vízum (může dostat vízum jenom hlava?). Jako druzí přijeli záchranáři. Hasiči dorazili po chvíli. Ti se naštěstí nezabývali tím, na jakém území se Adámek nachází, vyndali žebřík, já jsem ho celého prostrčila dovnitř a po chvíli už byl v mém náručí. Následovala prohlídka v sanitce, tam jenom otřeli krev z těch rozdrásaných uší a zkoukli pár šrámů na hlavě, což byly naštěstí také jenom odřeniny.Kolemjdoucím jsem ani nestačila poděkovat, záchranářům ano. Díkybohu za tyhle profíky! Akorát moc nechápu, proč policista nemůže zachraňovat na cizím území, zatímco hasič ano, ale to je jedno.Dneska už je to úsměvná historka, ale v té chvíli mi do smíchu nebylo. Zajímalo by mě ale, jak reagovali Korejci, když si pouštěli záznam z bezpečnostních kamer. Ti se asi nestačili divit, jaké drama se na jejich pozemku odehrálo.Rodiče malých zlobivých chlapečků, pozor na ploty! Ta hlava tam jde jako po másle, ale nazpátek prostě ne a ne... 

Autor: Lucie Tučková | pátek 1.10.2021 13:06 | karma článku: 30,27 | přečteno: 902x
  • Další články autora

Lucie Tučková

Mám staré vaječníky i dělohu aneb Ano, skloubit mateřství a práci je peklo!

Reaguji na proslov z předávání Českých lvů, který pronesla oceněná režisérka Daria Kascheeva, jehož smyslem bylo poukázat na konflikt sociálních rolí matky a tvůrkyně. Jako matka musím říct, že její obavy jsou opodstatněné.

12.3.2024 v 15:53 | Karma: 26,45 | Přečteno: 1303x | Diskuse| Společnost

Lucie Tučková

Největší problém českého školství? Přezouvání!

Už na začátku 80. let vznikl film Bota jménem Melichar, jehož jedním z témat je školní přezouvání. Mysleli jste si, že jde o nadsázku? Bohužel vás vyvedu z omylu. Přezouvání se ve školách řeší i čtyřicet let poté pořád stejně.

17.6.2023 v 15:15 | Karma: 38,23 | Přečteno: 6013x | Diskuse| Společnost

Lucie Tučková

Pane Lacino, nemám dům se zahradou, chci jenom kvalitní vzdělání pro své děti!

Jsem máma dvou dětí, z nichž jedno půjde v září do školky a druhé příští rok čekají přijímačky na střední školu. Jaký stres to s sebou přináší, asi nemusím zmiňovat. Když slyším komentáře politiků, otevírá se mi kudla v kapse.

31.5.2023 v 11:34 | Karma: 42,98 | Přečteno: 5476x | Diskuse| Politika

Lucie Tučková

Nejkrásnější dárek k MDŽ? Konec Zemana na Hradě!

Jsem ráda, že deset let prezidentování Miloše Zemana je u konce, protože končí deset let lží, vulgarit a nenávisti, které jsme museli snášet od člověka, který měl proti těmto ošklivostem bojovat.

9.3.2023 v 10:59 | Karma: 41,68 | Přečteno: 3313x | Politika

Lucie Tučková

Nemáš chlapy provokovat aneb Můžeš si za to sama!

Včera jsem zde publikovala článek o tom, že muži posílají ženám fotky penisů: http://lucietykalova.blog.idnes.cz/c/798458/panska-prirozeni-v-poste-aneb-podivna-muzska-seznamovaci-strategie.html a reakce na něj mi vyrazily dech.

23.2.2023 v 14:16 | Karma: 39,85 | Přečteno: 6157x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Auto vjelo na chodník a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  18:53

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

V Litvínově vnikl násilně do budovy gymnázia muž, policie podezřelého zadržela

3. května 2024  8:31,  aktualizováno  9:29

Několik policejních hlídek včetně psovoda a speciální pořádkové jednotky zasahuje u gymnázia v...

Záhadný předmět na noční obloze překvapil fotografy čekající na polární záři

3. května 2024  9:26

Záhadné těleso na obloze překvapilo v úterý večer mnoho fotoamatérů, kteří hleděli k nebi v...

Na Chebsku vjel vlak do spadlého stromu a vykolejil, provoz na trati stojí

2. května 2024  18:56,  aktualizováno  3.5 9:15

Uzavírka trati u Plesné na Chebsku, kde ve čtvrtek odpoledne v úseku mezi Velkým Luhem a Skalnou...

Poslanci omezí prodej půdy cizincům, změní zákon po havárii na Bečvě

3. května 2024  5:16,  aktualizováno 

Přímý přenos Sněmovna má v pátek na programu vyšší ochranu nejlepší zemědělské půdy, novelu vodního zákona...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 62
  • Celková karma 26,45
  • Průměrná čtenost 8597x
Středoškolská učitelka, dvojnásobná maminka, kuchařka, vášnivá čtenářka, filmová fanynka.

Postřehy z mé učitelské praxe můžete najít na: 

https://open.spotify.com/show/4OctaK4a1JD7eT2hTJx5CJ?si=0a9ecd2fe2ff48fe

https://www.facebook.com/Ucitelsky.denicek/

https://www.facebook.com/lucie.tykalova

http://instagram.com/lucka_tykalka

Seznam rubrik