Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hodně štěstí, Lucie! Tedy ať se vše v dobré obrátí, a můžete se radovat s Adámkem.

0 0
možnosti
Foto

Díky. milá Lucie, za Váš článek. ěli by ho číst hlavně všichni popírači nošení roušek. Věřím, že i ony pomáhají. Přeji Vám, maličkému Adámkovi - i Vaší rodině hodně zdraví a žádné následky po této divné nemoci. Karma. R^

0 0
možnosti
Foto

Přeju Vám hodně zdraví a souhlasím s Vámi... Dnes více než kdy jindy bychom měli být především ohleduplní k druhým...Už jen tím, že na ně nebudeme prskat... ale mám dojem, že bohužel tato vlastnost se teď moc nenosí... :-(...Minulý čtvrtek jsem ještě byla ve škole, kde se na mě přišla vykašlat /a to doslova/ učitelka z vedlejší třídy... Viditelně uchrchlaná a s rouškou pod bradou. Když jsem se odvážila říct , že mi to vadí, vynadala mi, že když se mi to nelíbí, ať jdu pryč... To že by především měla odejít ona, ji ani nenapadlo...Druhý den jsem se dozvěděla, že tato dáma už zůstala doma, ale předtím chodila do školy s teplotou a její kolegyně je doma v karanténě a čeká na výsledek testu, neboť její muž má koronavirus.. .Co na to říct?... V domě se mnou bydlí starší rodiče, oba sedmdesátpět, a já se musím bát, abych je nenakazila...Kvůli těm, kteří kašlou na druhé... To mě fakt štve!...:-(

0 0
možnosti
MV

hodne zdravi a stesti k vam domu, Lucie!!!

0 0
možnosti
VF

Děkuji za Váš článek. Přeji hodně sil a dokonalé uzdravení. :-)R^

1 0
možnosti
RP

Vidíte a stále se najde mnoho lidí, kteří nemoc zlehčují, nařízením se vysmívaji hledaji na nich blechy, ne proto, že by je nechtěli dodržovat ale prostě je to od této vlády.... V blízkosti mám taky několik pozitivních Covidem a shodnou se s podobnym průběhem který jste popsala. Většinou to jsou zaměstnanci nemocnice a tam se i nakazili.

1 0
možnosti
Foto

Ano, dnešní demonstrace jenom zhorší stávající situaci. A navíc úplně zbytečně.

1 0
možnosti
Foto

P84e27t51r 42H16a42n27n14i45g

27. 10. 2020 20:05

Naprosto s Vámi souhlasím, autorko. U mě začínají stejné potíže. V blízkosti mám jeden pozitivní případ a asi se tomu nevyhnu

1 0
možnosti
Foto

Přeji hodně sil, ať tu potvoru co nejdříve překonáte!

0 0
možnosti
Foto

J97a74n75a 95M13a32j55o41v15á

27. 10. 2020 19:20

Ať brzy zmizí i ta únava a máte se fajn.

1 0
možnosti
Foto

Díky za sdílení zkušeností, kéž jste brzy zase úplně fit R^:-)Tipla bych si, že jste to lapla v Motole; sedí i inkubace

1 0
možnosti
Foto

Taky si to myslím, ale teď už je to jedno. Děkuji moc! :-)

1 0
možnosti
Foto

I vy to potvrzujete, jak snadno covid snášejí děti a mládež. I můj 19 ti letý vnuk tohle chytil a jen ho dva dny bolela hlava a měl zvýšenou teplotu. Váš průběh mi připomíná jednu chřipku, kterou jsem také chytil společně s manželkou. Čtrnáct dní jsme leželi jak lazaři v posteli a nebyli schopni jiné činnosti. Čaj, aspirin, pocení. Pak jsem byl slabý ještě dva měsíce. A byla to "jen" chřipka.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem chřipky snášela mnohem lépe, než tuto nemoc. Připadalo mi to opravdu mnohem horší. Ale každý má asi jiný průběh.

0 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 26,45
  • Průměrná čtenost 8597x
Středoškolská učitelka, dvojnásobná maminka, kuchařka, vášnivá čtenářka, filmová fanynka.

Postřehy z mé učitelské praxe můžete najít na: 

https://open.spotify.com/show/4OctaK4a1JD7eT2hTJx5CJ?si=0a9ecd2fe2ff48fe

https://www.facebook.com/Ucitelsky.denicek/

https://www.facebook.com/lucie.tykalova

http://instagram.com/lucka_tykalka

Seznam rubrik