Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já vám rozumím. Najděte si pojem "paradox obezity" a uvidíte, že všechno není tak černobílé, jak nám lékařská věda předkládá. Teď si z toho ještě vybrat to nejlepší pro sebe, taky nad tím dumám :)

0 0
možnosti

Přeju bezproblémové těhotenství. Jak Vám rozumím, s těmi kily navíc. Dřív jsem je pořád řešila, dnes už ne, snažím se jíst co mi chutná (skoro všechno), ale nepřejídat se, a ejhle, najednou mi všichni říkají, že jsem zhubla - po přechodu, kdy přece všechny normální ženské přiberou. Ach ty statistiky. :-)

0 0
možnosti

Přeji Vám to zdraví:-)

Ovšem vaše úvaha "jednou třeba budu mít problémy" není v pořádku - pak už totiž bude pozdě. Já jsem třeba kuřák a zatím mám zdraví v pořádku, ale dobře si uvědomuji, že přestat kouřit až ve chvíli, kdy už mi něco bude, není zrovna známkou vysokého intelektu. Takže se snažím s tím něco dělat.

Ostatně stejně jako Vy, ne? Těch 15 shozených kilo svědčí o tom, že to jde:-)

(ovšem těhotenství si užijte, rozhodně se v ničem neomezujte - to myslím vážně. To je jakési "období hájení";-))

1 0
možnosti

"Hm, nadváhu nemáte..." mi řekl doktor při problémech s kolenem. A bylo vidět, že tak nějak nemá, co k tomu říct víc.

1 0
možnosti

Zavedení jednotného BMI bez ohledu na somatyp je hrozně kontraproduktivní. Spoustu lidí to spláchne do obezity (nebo naopak, ale to problém nebývá :)), a když jsou pak drze zdraví, ještě za to dostanou vynadáno. Držte se! ;-D

0 0
možnosti

J13o61s14e41f 90S56u27k

5. 2. 2020 15:32

Obezita je nemoc a má svá závažná rizika. Udržovat si normální váhu patří k zdravému životnímu stylu. Je zcela v pořádku, že to lékaři Vám i ostatním lidem říkají..Nebo myslíte že ne?

3 2
možnosti
Foto

Já neříkám, že to není v pořádku. Nemusí mě ale strašit všemi možnými diagnózami a chovat se ke mně jako k nemocnému, když jsem zdravá.

0 0
možnosti

Takže vám evidentně vadí že jste tlustá (krev a mléko je sice hezky česky, ale vyžranej vorvaň bývá přesnější), protože se z toho musíte vypisovat na netu, ale jste líná s tím něco dělat, protože jste (zatím) zdravá.

I váš přístup k jídlu: "Jsem požitkář, dobré jídlo miluju a občas nepohrdnu něčím sladkým, ale rozhodně to není tak, že bych se přežírala k prasknutí". Že se nepřežíráte neznamená, že nemáte vysoký příjem tuků a cukrů a naopak malý příjem bílkovin a vlákniny. Takže místo obhajoby svého špeku věnujte stejnou energii vyváženému jídelníčku a uvidíte, že kila půjdou dolů.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px 'Helvetica Neue'}

2 2
možnosti
Foto

Já jsem líná něco dělat? Jak jste na to přišel? Asi jste nečetl můj text pozorně, zkuste to ještě jednou. Jím zcela zdravě, jednou za týden si dám něco sladkého a stojí mě dost úsilí si váhu udržovat v nějakých mezích. Mám okolo sebe spoustu lidí, kteří jedí oproti mně hodně nezdravě a přesto jsou štíhlí. A můj jídelníček je vyvážený i podle lékařů.

1 0
možnosti

Pravděpodobnost většiny zdravotních obtíží prostě s každým kylem nadváhy stoupá. Tak to je. A pokud opravdu učíte a nejste schopná tohle pochopit, tak je to tragedie pro vaše žáky. Takoví lidé by učit neměli.

Źe podoobný soubor keců a nesmyslů má vysokou karmu je bohužel kruté hodnocení inteligence napříč společností.

2 7
možnosti
Foto

S tím kylem to myslíte vážně? ;-D;-D Miluju tyhle řeči o tom, kdo všechno by neměl učit. Podobný soubor keců a nesmyslů? Popsala jsem pouze svou zkušenost.

4 0
možnosti

167cm výška 54 váha artróza 3.stupně pravé kyčle vlevo 1.stpeň.Výrok pana doktora:já vám ani nemůžu říct,ať zhubnete...

6 0
možnosti
Foto

Život je holt někdy nespravedlivý. Přeji hodně zdraví!

1 0
možnosti

Tak já jsem zase celý život velmi štíhlá. U lékařů s tím mívám také problém v tom smyslu : " Vypadáte dobře, to určitě nebude tak hrozné.. Jste štíhlá, to tuhle nemoc mít nemůžete... Jste hubená, to určitě nic nejíte a pak vám není dobře.. Bolí vás záda? To není možné, vždyť jste štíhlá.. Bolí vás často hlava? To bude tou křehkou konstitucí..".. On si člověk asi nevybere.. Je to něco v tom smyslu : Kouříte? Ne.. Aha.. Pijete Ne.. Aha.. Nadváhu nemáte.. Přiberte, zhubněte, začněte pít, přestaňte kouřit, začněte kouřit.. To už je nadsázka, ale věřte mi, že i kvůli své štíhlosti jsem si od lékařů vyslechla také své.

5 1
možnosti
Foto

Je zajímavé slyšet, že i štíhlí lidé mají tenhle problém. Asi si člověk opravdu nevybere.

1 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 26,45
  • Průměrná čtenost 8597x
Středoškolská učitelka, dvojnásobná maminka, kuchařka, vášnivá čtenářka, filmová fanynka.

Postřehy z mé učitelské praxe můžete najít na: 

https://open.spotify.com/show/4OctaK4a1JD7eT2hTJx5CJ?si=0a9ecd2fe2ff48fe

https://www.facebook.com/Ucitelsky.denicek/

https://www.facebook.com/lucie.tykalova

http://instagram.com/lucka_tykalka

Seznam rubrik