Diskuse

Z učitelského deníčku 3

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PZ

Priznam se ze jsem dodnes nepochopil snahu napovidat a jinak snizovat u matury latku. Sam jsem to zazil kdy jsem se odmitl ucit 9 sil a proletarske umeni. Neco z toho jsem precetl ale byli to neskutecne blaboly. Asi stejne jako nezapomenutelny Drda a Nema barikada. To je slatanina excelentni a o filmu uz radej nehovorit. Navic kdyz si clovek precte pameti p. Schwarzenberga tak asi tusi proc. No a diky tomu ze jsem odmitl jakekoliv napovedy u pripravy i jinde a navic jsem mel na neco naprosto vlastni nazory. Chytl jsem 4. Coz si myslim ze bylo naprosto zaslozene za muj vykon. I kdyz v ostatnich predmetech jsem mel same. Pak mi tam sbor ucitelstva horekoval ze jsem mohl mit vyznamenani a oni co si v jakesi tabulce. Naprosto nepochopili ze me jejich tabulky nezajimaji a ze tohle byla castecne revolta proti systemu ktery reprezentuji. Nauc se tohle a ono a hlavne nemej na to zadny nazor a uz vubec ho nikde nerikej (hlavne v cj). A kdyz si vyhovime tak nejak prolezes protoze my te nenechame... snad az na individua kterym ani tohle nestaci. Uciteli by prece nemelo jit o to aby to dal kde kdo ale o to aby neutrpela kvalita. Njn porad se hovori o tom jak zkvalitnit skolstvi ale karavan tahne dal...

0 0
možnosti

Tak jste se nám pochválil, jakou jste byl silnou osobností už coby mladík -možná jste mohl uvést i datum maturity, jen pro ilustraci. Z Němé barikády znám jen Vyšší princip, to mi přišlo skvělé, ovšem přiznám se, že paměti Schwarzenberka jsem nečetl. Jinak pokud zkoušející občas lehce navede nervózního žáka, kterého zná za 3-4 roky studia opravdu důkladně, nevidím na tom nic špatného.

1 0
možnosti
PL

! Hezké prožitkyR^

2 0
možnosti
DB

učitelování je dřina nedoceněná...to myslím vážně, žádná ironie

2 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že to alespoň někdo uzná :) Děkuji.

0 0
možnosti

hm, tak to fakt klobouk dolů, koho by to jen napadlo, že i člen maturitní komise je taky jen člověk:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, prohlašuji, že jsem opravdu pouhý člověk. :)

0 0
možnosti