Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdysi jsem zkusil Tinder a Jaumo. 99% kontaktů je útok na peněženku. Buď napřímo (přijeď na noc, ale jsem v nesnázích) nebo zaobleně (ráda bych ... bla bla, ale zrovna řeším jak zaplatit nájem apod) ;-D

1 0
možnosti
Foto

Koukám, že ani vy, muži, to nemáte jednoduché....

0 0
možnosti
Foto

Profilová fotka působí opravdu poněkud.... řekněme mnohoslibně a navozuje pocit snadnější dostupnosti... je taková vyzývavá.

Nic ve zlém, snažím se jen popsat, jak ta fotka může působit.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji za názor, ale je tam jenom obličej. Nechápu, co je na to vyzývavého. Co jiného než obličej bych tam měla mít?

0 1
možnosti

Myslím, že se bojíme vztahu, ten se musí pěstovat a kdo by se s tím v životě obtěžoval. Nehledáme lásku, ale jen krátkodobé potěšení.Trochu i přispívají politici hodně blbými zákony. Manželství je zbytečné! To ale nemá budoucnost...

:-)

0 0
možnosti
Foto

R42o62m74a48n 67K29o91z55e54l

11. 5. 2017 23:31

Já jsem si holky na seznamce rozdělil na 4 skupiny:

1) obyčejné, co se fakt chtějí seznámit, jen se jim to nedaří běžným způsobem, i když bývají v kolektivu oblíbené, leckdy i pohledné.

2) ošklivky, zoufalky - co si budeme podívat, i tyto holky se chtějí seznámit, zas tak moc si vybírat nemůžou, leckdy dávají najevo i zoufalství, že je nikdo nechce.

3) zlatokopky, princezny - zlatokopky, to je jasné, princezny třeba nejdou vyloženě po penězích, ale jsou hodně náročné, nechtějí jen tak někoho, proto se také jejich inzeráty často opakují. Rády hned píšou, co by ve vztahu muselo a nesmělo být, přece ony se nebudou měnit nebo přizpůsobovat nebo slevovat ze svých nároků.

4) ty co nic neví - s těmi bývá nejhorší pořízení. Neví ani proč jsou na seznamce, že je k tomu někdo dokopal nebo že to jen zkouší a nečekají nic, neví, co čekat. Jsou schopné veškeré psaní okamžitě utnout, že to je moc rychlé a ony od toho vlastně nic nečekaly....

11 0
možnosti
Foto

Velmi zajímavý pohled z druhé strany. Děkuji 

0 0
možnosti
Foto

Špatná seznamka?

Ovšem pokud jste měla na té seznamce fotky co máte u blogu, tak se nedivím.

Já se na seznamce nějaký čas pohyboval, našel jsem co jsem hledal a jme spolu spokojeně devátý rok.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, jsem ráda, že vám to vyšlo  A jak to myslíte s těmi fotkami? Mně se zdají naprosto neutrální.

0 2
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 26,45
  • Průměrná čtenost 8597x
Středoškolská učitelka, dvojnásobná maminka, kuchařka, vášnivá čtenářka, filmová fanynka.

Postřehy z mé učitelské praxe můžete najít na: 

https://open.spotify.com/show/4OctaK4a1JD7eT2hTJx5CJ?si=0a9ecd2fe2ff48fe

https://www.facebook.com/Ucitelsky.denicek/

https://www.facebook.com/lucie.tykalova

http://instagram.com/lucka_tykalka

Seznam rubrik