Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkný večer paní Tykalová, děkuji Vám za skvělé počtení. Moje maminka jeden čas také učila ČJL v učňovském školství, takže mohu jen obdivovat, jak přesně popisujete učně, dění ve třídě... generalizovat zajisté nelze, nicméně jisté podobné rysy tam nacházím... Těším se na další příběhy a budu na Vás myslet v čase maturit...

1 0
možnosti
Foto

Dobrý večer, to je milé, děkují. Pozdravujte maminku ☺️

0 0
možnosti
Foto

Když si přinesete kávu do vyučování, nezačnou děti, vedeni vašim příkladem, svačit?:-)

0 0
možnosti
Foto

Myslíte, že jim zakazuji pít? Nejsem nelida. A když učím osm hodin v kuse s pětiminutovými přestávkami, musím pít i v hodinách.

0 0
možnosti
Foto

Lucko, výborné. Jeden z důvodů, proč jsem se před devatenácti lety rozhodl prospět pokrokovému českému školství tím, že se budu věnovat něčemu jinému.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji :) A nelitujete toho? ;-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný vhled do zákulisí instituce mnou kdysi velmi obávané. Už se těším na další díl této štvanice.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Štvanice? To snad ne! :D

0 0
možnosti

A tento vykvet s Vámi diskutoval o Zemanovi??? Pchaaaa komu to chcete namluvit .....

1 0
možnosti
Foto

Ano, diskutoval. Učím řemeslníky, kteří, bohužel, většinou nemají zájem o češtinu a literaturu. Ale neznamená to, že jsou hloupí a nevšímají si věcí okolo sebe. Věřte nevěřte....

0 0
možnosti

dobrý..těším se na další, odstavce ap. nejsou podstatné

2 0
možnosti

"...když mě vidí kolega, nabízí mě..." Komu vás nabízí? :-)

Vy učíte češtinu? Pardon, jen drobné rýpnutí, já jsem gramatický nácek.

3 0
možnosti
Foto

Jaj, máte pravdu, už jsem to opravila.Ano, učím češtinu, ale nejsem neomylná. Děkuji.

1 1
možnosti
Foto

Zkuste odstavce, moc by to pomohlo. Díky.

2 0
možnosti
Foto

Já je měla, snažím se i článek aktualizovat, ale nějak se nedaří a slilo se to do jednoho...

1 1
možnosti
Foto

R^ Upřímně - blbostí musíme učit fakt hodně. ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS