Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Ode mne karma jako hromR^. Tak by to mělo být - bohužel není. Svět se asi zbláznil. Ale doufám, že je tu ještě mraky "normálních" lidí, kteří se nenechají ovlivnit mediální masáží a zůstanou "normálními":-)

3 0
možnosti

Kéž byste měl pravdu!:-)

0 0
možnosti

Je to tak! Ať to tak máte i nadále:-)R^

1 0
možnosti
JR

J48a35r28a 95R98a34n48k

8. 3. 2017 20:46

Asi skutecne ziju v jinem svete, genderova koretktnost je neco o cem se tady moc nemluvi. Problem se zachody krome v lyzarskych strediscich (tam jich neni nikdy dost) tady taky nebyl, pokud se nejake zmenily, tak si toho nikdo nevsima.

0 0
možnosti
Foto

Promiňte, ale nějak Vám vůbec nerozumím.

0 0
možnosti
Foto

Už jsem se s tím taky smířila ;-)

0 0
možnosti
Foto

Já jsem ale opravdu ráda, s ničím jsem se smiřovat nemusela. 

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS