Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Takže je vidět, ne všichni dobří chlpai jsou rozebraní, jak si některé ženy neustále stěžují.

1 0
možnosti
Foto

Určitě nejsou všichni rozebraní... :-)

0 0
možnosti
Foto

Měla jsem velmi podobné období (naštěstí jsem již 12 let šťastně zadaná). Ale vidím, že v upřímnosti mužů se ani za 12 let nic nezměnilo. Jsem moc ráda, že si nemusím "užívat" to randění (jak píše Karel). Byla to noční můra...;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

No, když je řeč o upřímnosti, co se kouknout do vlastního hnízda? Neznám ženskou pro kterou by lež byla cosi výjimečného. Většina žen, se kterými jsem se v posledních 5 letech seznámil, buď podvádí nebo podváděla svého partnera. neznám ženskou pro kterou by zásadou číslo 1 pro partnerství nebylo Plzákovo "Zatloukat, zatloukat, zatloukat."

0 0
možnosti
Foto

:) Neměla jsi spěchat a randění sis měla dál užívat :)

0 0
možnosti
Foto

Myslíš? Já si ale užívala dost dlouho :-)

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Předám vám nějaké info z druhé strany "barikády", které vám možná osvětlí, proč pro vás "nejsou" moc k mání použitelní muži 40+, tedy jak na to koukám já (šťastně víc jak 20 ženatý) a kámoši, co měli méně štěstí. :-)

Kdybych to řekl ošklivě, jste pro ně často bohužel stará, i když jste třeba atraktivní a máte velká prsa.

Nejtypičtější asi bude příklad blízkého kámoše, 46 let, štíhlý, zachovalý, zajištěný, vcelku atraktivní a inteligentní i vtipný. Před pár lety přišel o partnerku a tak po čase začal hledat. Asi přeskočím jeho zažitky ze spousty seznamovacích pokusů se ženami 30+ a přejdu rovnou k závěru. I když spousta z nich byla velmi sympatická a ony měly zájem a s některými skončil i v posteli, nebo nadále komunikuje, už v něm fyzicky, ani duševně nedokážou vyvolat tu touhu, co mladá holka. Tu touhu, která chlapa donutí chovat se lépe, být méně sobecký, obětovat něco pro společný vztah. Ženská po třicítce už je příliš vyhraněná, už nemá žádné iluze, ale zato má spoustu požadavků. A podobně jako ten chlap už se nedokáže přizpůsobovat. Pokud má navíc dítě, už pro ni nový chlap vždy bude až ten další v pořadí. Po cca sedmi letech pokusů to pochopil a definitivně vzdal.

Teď má vztah s 19 letou holkou. Ona ho tahá na nudli a tahá z něj peníze a služby, on je spokojený. ;-)

Samozřejmě, že to neplatí pro všechny chlapy, ale je to jedno ze schémat.

7 0
možnosti
Foto

Děkuji za zajímavý postřeh. Stejně ale nechápu proč mladší zájem mají...

1 0
možnosti
Foto

tak ať to vydží, začátky jsou vždycky skvělé....jinak máme docela podobné zkušenosti ikdyž mi je o pár let víc než vám tak držím palec a karma s palečkem nahoru k tomuR^

1 0
možnosti
Foto

Zdravím kolegyni bloggerku Lucii,

díky za moc pěkný blog! R^ Karma.

Myslím, že už jsem od Vás nějaký blog četla dříve a moc se mi líbil. Píšete jednoduše, trefně, zcela reálně a myslím, že mnoho žen se v tom "najde".

Rovněž si neodpustím osobní poznámku - mám ráda blogy, kde nejsou stylistické ani pravopisné chyby. A to u Vás nacházím. Je to úleva! No, ostatně jste učitelka a to má dle mého své klady.

Přeji všechno dobré a ať to vyjde s tím panem Pravým V! Rebeka

1 0
možnosti
Foto

Dokonalé to není, já to vždycky napíšu poměrně narychlo a už teď vidím spoustu stylistických nedostatků... Ale děkuji za milou reakci :-)

0 0
možnosti

M24a10r87e41k 81Š87n76o16b54r

3. 11. 2016 12:18

Příjemně, vtipně a upřímně napsané! Díky. R^:-)

1 0
možnosti

Dobrý den, s těmi prsy jste to trefila, to je fakt, akorát by mě zajímalo, jestli v tomhle směru je taky nějaký ekvivalent u mužů, jedno místo, co ženám hradí vše negativní.

1 0
možnosti
Foto

Nemůžu mluvit za všechny ženy, ale u mě je to taková ta pověstná jiskra či jak to nazvat.... A nemá to co dělat s tělesnými proporcemi ;-)

3 0
možnosti

Ano, pěkně odlehčené napsané, nicméně samozřejmě je to dost složitý a vážný psychologický problém pro každého, rozchod po létech vztahu nebo ještě hůře ovdovění při smrti dlouholetého partnera je velmi bolestivé. Člověk je jako by vyvržený na břeh po ztroskotání, kdy zůstane sám na břehu, vyhlíží a zoufale sbírá trosky lodi a hledá sílu a odvahu pustit se do neznámého vnitrozemí.

1 0
možnosti
Foto

Ano, máte pravdu, to, že je můj příspěvek laděn humorně, neznamená, že jsem se netrápila a dvacet let přešla mávnutím ruky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 26,45
  • Průměrná čtenost 8597x
Středoškolská učitelka, dvojnásobná maminka, kuchařka, vášnivá čtenářka, filmová fanynka.

Postřehy z mé učitelské praxe můžete najít na: 

https://open.spotify.com/show/4OctaK4a1JD7eT2hTJx5CJ?si=0a9ecd2fe2ff48fe

https://www.facebook.com/Ucitelsky.denicek/

https://www.facebook.com/lucie.tykalova

http://instagram.com/lucka_tykalka

Seznam rubrik