Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zneužívání prezidenta jeho spolupracovníky aneb Smutný konec prezidenta Zemana

Co se odehrává v posledních dnech okolo prezidenta by nevymyslel ani ten nejlepší scénárista. Smutné ale je, že nejde o film, ale o realitu. Dnes jsme se dozvěděli, že bude policie prověřovat, zda někdo nezfalšoval jeho podpis.

Nemohu se zbavit dojmu, že prezidentův mluvčí Jiří Ovčáček, hradní kancléř Vratislav Mynář a další pracovníci Kanceláře prezidenta republiky zneužívají prezidentovu nemohoucnost k prosazení vlastních politických zájmů. Již několik měsíců se spekuluje o tom, že Zemana tito pracovníci drží v izolaci od okolí (viz např. článek: https://www.ctidoma.cz/politika/zneuzivani-seniora-je-zavazny-cin-mela-se-na-rizenou-izolaci-prezidenta-zemana-podivat). Těžko mohu pravdivost takových tvrzení jako řadová občanka posoudit, každopádně čím dál víc událostí naznačuje, že by na tom něco pravdy být mohlo. Například včerejší návštěva šéfa Poslanecké sněmovny Radka Vondráčka u Zemanova lůžku na JIPu, kterou zprostředkoval již zmíněný kancléř Mynář, aniž by o tom informoval prezidentova ošetřujícího lékaře či Zemanovu rodinu. Další takovou událostí je vystoupení první dámy Ivany Zemanové před novináři, které trvalo necelé dvě minuty, a bylo zajímavé leda tím, že jsme se z něj vůbec nic  nedozvěděli. Jsem přesvědčena, že toto vystoupení pro média byla také práce Zemanových spolupracovníků. Nejhorší na celé věci ale je mlžení tiskového mluvčího Ovčáčka o zdravotním stavu prezidenta republiky, kdy se nejprve všem vysmíval a vyvracel spekluace o horšícím se prezidentově zdraví, poté sliboval, že Zemana uvidíme u voleb, v mezidobí vyzýval k modlitbám, a nakonec jsme měli možnost vidět bezvládného prezidenta při převozu do nemocnice. Myslím, že nikdy žádný tiskový mluvčí na světě nevykonával svou práci tak mizerně jako Jiří Ovčáček. Dnešní zpráva o možném zfalšování prezidentova podpisu už je jenom taková třešinka na dortu, která dokresluje zrůdnost celého počínání prezidentských spolupracovníků.

Jistě, Miloš Zeman není prvním prezidentem, který onemocněl ve své funkci, ale pokud si dobře vzpomínám, při hospitalizaci Václava Havla pravidelně v médiích vystupovalo lékařské konzilium a velice podrobně informovalo veřejnost o prezidentově zdravotním stavu a o prognózách dalšího vývoje, čímž se zabránilo možným spekulacím. Proč se toto neděje v tomto případě, je mi záhadou. Nikdo přece nepotřebuje znát přesnou diagnózu, ale prognóza budoucího vývoje prezidentova zdraví, a tím i informace o schopnosti prezidenta vykonávat svůj úřad, jistě je ve veřejném zájmu.

Já osobně nechápu, proč Miloš Zeman smyslupně nestráví čas, který mu zbývá, se svými blízkými. Pochybuji, že má společnosti ještě co dát. Je mi ho upřímně líto. Jako člověk si přeju, aby toto nedůstojné divadlo už skončilo. Je nedůstojné starého a nemocného člověka, je nedůstojné prezidenta republiky, je nedůstojné jeho rodiny, ale hlavně je nedůstojné nás všech. 

Autor: Lucie Tučková | pátek 15.10.2021 12:03 | karma článku: 45,75 | přečteno: 10244x
  • Další články autora

Lucie Tučková

Mám staré vaječníky i dělohu aneb Ano, skloubit mateřství a práci je peklo!

Reaguji na proslov z předávání Českých lvů, který pronesla oceněná režisérka Daria Kascheeva, jehož smyslem bylo poukázat na konflikt sociálních rolí matky a tvůrkyně. Jako matka musím říct, že její obavy jsou opodstatněné.

12.3.2024 v 15:53 | Karma: 26,45 | Přečteno: 1297x | Diskuse| Společnost

Lucie Tučková

Největší problém českého školství? Přezouvání!

Už na začátku 80. let vznikl film Bota jménem Melichar, jehož jedním z témat je školní přezouvání. Mysleli jste si, že jde o nadsázku? Bohužel vás vyvedu z omylu. Přezouvání se ve školách řeší i čtyřicet let poté pořád stejně.

17.6.2023 v 15:15 | Karma: 38,23 | Přečteno: 6004x | Diskuse| Společnost

Lucie Tučková

Pane Lacino, nemám dům se zahradou, chci jenom kvalitní vzdělání pro své děti!

Jsem máma dvou dětí, z nichž jedno půjde v září do školky a druhé příští rok čekají přijímačky na střední školu. Jaký stres to s sebou přináší, asi nemusím zmiňovat. Když slyším komentáře politiků, otevírá se mi kudla v kapse.

31.5.2023 v 11:34 | Karma: 42,98 | Přečteno: 5476x | Diskuse| Politika

Lucie Tučková

Nejkrásnější dárek k MDŽ? Konec Zemana na Hradě!

Jsem ráda, že deset let prezidentování Miloše Zemana je u konce, protože končí deset let lží, vulgarit a nenávisti, které jsme museli snášet od člověka, který měl proti těmto ošklivostem bojovat.

9.3.2023 v 10:59 | Karma: 41,68 | Přečteno: 3313x | Politika

Lucie Tučková

Nemáš chlapy provokovat aneb Můžeš si za to sama!

Včera jsem zde publikovala článek o tom, že muži posílají ženám fotky penisů: http://lucietykalova.blog.idnes.cz/c/798458/panska-prirozeni-v-poste-aneb-podivna-muzska-seznamovaci-strategie.html a reakce na něj mi vyrazily dech.

23.2.2023 v 14:16 | Karma: 39,85 | Přečteno: 6157x | Diskuse| Společnost

Lucie Tučková

Pánská přirození v poště aneb Podivná mužská seznamovací strategie

Jsem šťastně vdaná, mám dvě děti, pracuji jako učitelka a vedu poměrně usedlý život. Přesto mi stále chodí do pošty přes sociální sítě fotky penisů od neznámých mužů, které mají sloužit jako seznamovací vějička. Proč?

22.2.2023 v 9:22 | Karma: 40,18 | Přečteno: 8071x | Diskuse| Společnost

Lucie Tučková

Matka vs puberťačka

Když jsem byla v pubertálním věku, říkala jsem si, že svým dětem určitě budu rozumět a budu chápavá matka. Je mi 40, mám téměř čtrnáctiletou dceru a být vstřícná matka je sakra těžké! Generační rozdíly zkrátka byly, jsou a budou.

18.6.2022 v 21:05 | Karma: 32,24 | Přečteno: 4205x | Diskuse| Společnost

Lucie Tučková

Jak můj syn cestoval do Koreje aneb Batole zaseklé v plotě

Můj chlapeček (1,5 roku) vypadá jako andílek, modré oči, bílé vlásky, nevinný kukuč. Ovšem i takové nevinně vypadající stvoření má pitomé nápady. Jeho poslední kousek zaměstnal všechny složky integrovaného záchranného systému.

1.10.2021 v 13:06 | Karma: 30,27 | Přečteno: 902x | Diskuse| Společnost

Lucie Tučková

Arogantní kuchařka Kamu

Kamila Rundusová alias kuchařka Kamu dala na svůj instagramový účet recept na cuketové rolky a přidala k němu fotku, která nebyla její. To jí fanoušci vyčetli. Kamu natočila vysvětlující video. Dost arogantní video.

18.8.2021 v 10:45 | Karma: 44,41 | Přečteno: 13583x | Diskuse| Společnost

Lucie Tučková

Boj s důchodci, kolečkovými taškami, skejťáky, řidiči a zvířaty aneb Cestování s kočárkem

MHD v Praze je docela fajn a hodně ji využívám. Máme tu autobusy, tramvaje, nově i trolejbus, metro, v rámci MHD se můžeme svézt i lodí a lanovkou. Pokud však cestuji s kočárkem, stává se z této záležitosti adrenalinový zážitek.

8.8.2021 v 18:01 | Karma: 43,92 | Přečteno: 9538x | Diskuse| Společnost

Lucie Tučková

Lubomír Volný, typický příklad úpadku politické kultury

Asi nejsem jediná, kdo si všiml poklesu kulturnosti v české společnosti. Vytrácí se noblesa, úroveň, ba i obyčejná lidská slušnost. Poslanec Lubomír Volný se svým pověstným flákancem je typickým příkladem tohoto úpadku.

6.2.2021 v 15:28 | Karma: 29,23 | Přečteno: 1146x | Společnost

Lucie Tučková

Rok na mateřské v době covidové aneb Díky vládě jako ve vězení

Už bezmála rok žijeme v mimořádné situaci plné nejrůznějších zákazů a omezení. Mně osobně už s tím vším dochází trpělivost a povolují mi nervy. Myslím, že nejsem sama. Chci očkování! Píchněte mi klidně i Sputnik!

5.2.2021 v 17:24 | Karma: 42,57 | Přečteno: 6418x | Diskuse| Společnost

Lucie Tučková

Mám covid. A mimino.

Došlo i na mě. Jako dalších mnoho lidí u nás mám i já potvrzený covid. V tomto článku chci popsat nemoc a všechno okolo ní ze svého pohledu. Ne, opravdu nejde o jenom o chřipečku. A když k tomu máte doma ještě mimino, je to mazec.

27.10.2020 v 17:25 | Karma: 35,33 | Přečteno: 1917x | Diskuse| Společnost

Lucie Tučková

Recenze knihy Možnosti milostného románu

Možnosti milostného románu jsou podle mě velkou událostí české literatury. Autorem je Jan Němec, který vstoupil do čtenářského povědomí před pár lety s románem Dějiny světla o Františku Drtikolovi. Nyní se pustil do jiného žánru.

1.6.2020 v 16:56 | Karma: 9,82 | Přečteno: 316x | Diskuse| Společnost

Lucie Tučková

Proč nikdo nemá rád Pavlínu z MasterChefa

V posledních dnech se hodně píše o soutěžící Pavlíně ze soutěže MasterChef Česko 2020, která je mnoha lidem velmi nesympatická, což se její "hejtři" nebojí dát na sociálních sítích najevo velmi ostrým způsobem.

10.5.2020 v 20:02 | Karma: 42,81 | Přečteno: 19474x | Diskuse| Společnost

Lucie Tučková

Tomáš Řepka pořádá besedy v dětských domovech a školách. To jako vážně?

Tomáš Řepka, kterého nedávno propustili z vězení, kde si odpykával trest za zpronevěru a poškození práv své exmanželky, nyní pořádá besedy ve školách, dětských domovech a nápravných zařízeních, což vnímám jako nebetyčnou drzost.

11.2.2020 v 12:07 | Karma: 46,78 | Přečteno: 14871x | Diskuse| Společnost

Lucie Tučková

"Jste tlustá, nemůžete být zdravá!" říkají lékaři.

Lékařů si vážím, mají můj obdiv, dělají práci, kterou já bych dělat nedokázala, i když by se mi líbilo být lékařkou. Jsem velmi poslušný pacient a radami lékařů se obvykle řídím, ale jako pacient s nadváhou to s nimi nemám lehké.

3.2.2020 v 20:10 | Karma: 45,91 | Přečteno: 17191x | Diskuse| Společnost

Lucie Tučková

Učitelství v číslech aneb Učitelé přece nic nedělají (akorát pracují cca 55 hodin týdně)

V souvislosti s dnešní stávkou učitelů, které se mimochodem neúčastním, pročítám na sociálních sítích a pod články na zpravodajských serverech diskuse, a jsem zděšená z názorů většinové společnosti na učitelství.

6.11.2019 v 13:24 | Karma: 47,95 | Přečteno: 29155x | Diskuse| Společnost

Lucie Tučková

Těhotná po jedenácti letech

Poprvé jsem otěhotněla v 26 letech a podruhé v 38. Těhotenství se mě tenkrát téměř netýkalo, všechno bylo v pohodě a já všechno dělala stejně jako dřív. Zato teď je to... Dost náročné.

5.11.2019 v 16:21 | Karma: 36,72 | Přečteno: 3085x | Diskuse| Společnost

Lucie Tučková

Prsa venku a Kojící guerilla aneb Jsem matka. Kdo je víc?

Kojení je snad nejpřirozenější věc na světě, je to krásné, je to něžné, je to láskyplné. Ale v pojetí Kojící guerilly (už jen ten název!) se z toho stává aktivismus a mně osobně je každý aktivismus protivný a nesympatický.

16.4.2019 v 13:34 | Karma: 47,80 | Přečteno: 11444x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 62
  • Celková karma 26,45
  • Průměrná čtenost 8597x
Středoškolská učitelka, dvojnásobná maminka, kuchařka, vášnivá čtenářka, filmová fanynka.

Postřehy z mé učitelské praxe můžete najít na: 

https://open.spotify.com/show/4OctaK4a1JD7eT2hTJx5CJ?si=0a9ecd2fe2ff48fe

https://www.facebook.com/Ucitelsky.denicek/

https://www.facebook.com/lucie.tykalova

http://instagram.com/lucka_tykalka

Seznam rubrik